Witam.
Chciałem zrobić na podstawie czystego exp moda menu w którym wyświetlać się będzie lista broni i każda broń od każdego poziomu.
Próbowałem zrobić sposobem "warunku" lecz widocznie się tak nie da, kompilator tego nie łyka.
public nowemenu(id) { g_testmenu = menu_create("Wybierz Bron", "nowemenuhandle"); menu_additem(g_testmenu, "AK47 [ LVL: 2 ]"); menu_additem(g_testmenu, "M4A1 [ LVL: 1 ]"); menu_setprop(g_testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, g_testmenu); return PLUGIN_HANDLED; } public nowemenuhandle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { if( corePlayerData[id][playerLevel] =< 2) return PLUGIN_HANDLED; give_item(id, "weapon_ak47") give_item(id, "ammo_762nato") give_item(id, "ammo_762nato") give_item(id, "ammo_762nato") give_item(id, "ammo_762nato") Showbronie_pistolety(id) client_print(id, print_chat, "Otrzymales AK47."); } case 1: { if( corePlayerData[id][playerLevel] =< 1) return PLUGIN_HANDLED; give_item(id, "weapon_m4a1") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") give_item(id, "ammo_556nato") Showbronie_pistolety(id) client_print(id, print_chat, "Otrzymales M4A1."); } } return PLUGIN_HANDLED; }
Ten kod pokazuje że corePlayerData[id][playerLevel] odpowiada za aktualny poziom gracza.
public native_check_lvl(id) { while(corePlayerData[id][playerXP] >= native_get_lvl_xp(corePlayerData[id][playerLevel]) && corePlayerData[id][playerLevel] < coreCvarsData[cvarMaxLevel]) corePlayerData[id][playerLevel]++; while(corePlayerData[id][playerXP] < native_get_lvl_xp(corePlayerData[id][playerLevel] - 1)) corePlayerData[id][playerLevel]--; return PLUGIN_CONTINUE; }
W jaki sposób mogę to zrobić?
Jeżeli mógłby ktoś zrobić czysty exp mod (tylko lvl i exp) i z przykładowym menu z jedną bronią był bym wdzięczny.
Użyłem http://amxx.pl/topic...ore-nvaultsqlx/
Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 11.01.2016 19:26