Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu z broniami od lvl


Najlepsza odpowiedź wonsz żeczny, 15.01.2016 15:35

Dobra to naprawiłem ale jest kolejny problem bo mam na hudzie

Poziom: 0 Exp: 0 itd..

Mimo, że mam poziom 4 a expa ileś tam.

Stworzyłem taska do tego huda żeby nie znikał i task wstawiłem przy odradzaniu się. Odświeża on hud co sekunde, gdy się odrodze przez sekunde mam 

Poziom: 4 Exp: x a potem gdy task odświeży to wraca do wartości 0.

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 11.01.2016 19:21

Witam.

Chciałem zrobić na podstawie czystego exp moda menu w którym wyświetlać się będzie lista broni i każda broń od każdego poziomu.

Próbowałem zrobić sposobem "warunku" lecz widocznie się tak nie da, kompilator tego nie łyka.

public nowemenu(id) 
{
	g_testmenu = menu_create("Wybierz Bron", "nowemenuhandle");
	menu_additem(g_testmenu, "AK47 [ LVL: 2 ]");
	menu_additem(g_testmenu, "M4A1 [ LVL: 1 ]");

	menu_setprop(g_testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_display(id, g_testmenu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public nowemenuhandle(id, menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	switch(item) {
		case 0: {

			if( corePlayerData[id][playerLevel] =< 2)
			return PLUGIN_HANDLED;

			give_item(id, "weapon_ak47")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			Showbronie_pistolety(id)
			client_print(id, print_chat, "Otrzymales AK47.");
		}
		case 1: {

			if( corePlayerData[id][playerLevel] =< 1)
			return PLUGIN_HANDLED;

			give_item(id, "weapon_m4a1")
			give_item(id, "ammo_556nato")
			give_item(id, "ammo_556nato")
			give_item(id, "ammo_556nato")
			give_item(id, "ammo_556nato")
			Showbronie_pistolety(id)
			client_print(id, print_chat, "Otrzymales M4A1.");
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

Ten kod pokazuje że corePlayerData[id][playerLevel] odpowiada za aktualny poziom gracza.

public native_check_lvl(id)	{

	while(corePlayerData[id][playerXP] >= native_get_lvl_xp(corePlayerData[id][playerLevel]) && corePlayerData[id][playerLevel] < coreCvarsData[cvarMaxLevel])
		corePlayerData[id][playerLevel]++;
	
	while(corePlayerData[id][playerXP] < native_get_lvl_xp(corePlayerData[id][playerLevel] - 1))
		corePlayerData[id][playerLevel]--;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

W jaki sposób mogę to zrobić?

 

Jeżeli mógłby ktoś zrobić czysty exp mod (tylko lvl i exp) i z przykładowym menu z jedną bronią był bym wdzięczny.

 

Użyłem http://amxx.pl/topic...ore-nvaultsqlx/


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 11.01.2016 19:26

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 11.01.2016 20:19

A to nie ma być tak ? 

 

public nowemenu(id){

g_testmenu = menu_create("Wybierz Bron", "nowemenuhandle");
menu_additem(g_testmenu, "AK47 [ LVL: 2 ]");
menu_additem(g_testmenu, "M4A1 [ LVL: 1 ]");
 
menu_setprop(g_testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, g_testmenu);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public nowemenuhandle(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item) 
{
case 0: 
{
 
 
if(playerLevel =< 2)
{
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
Showbronie_pistolety(id)
client_print(id, print_chat, "Otrzymales AK47.");
}
}
case 1: 
{
 
if(playerLevel =< 1)
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
Showbronie_pistolety(id)
client_print(id, print_chat, "Otrzymales M4A1.");
}
}
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 11.01.2016 22:43

Dałem jak ty i nadal w kompilatorze wywala 500000 errorów, wyglądają tak samo lub podobnie jak wcześniej.

Jak napisałem w poście

Próbowałem zrobić sposobem "warunku" lecz widocznie się tak nie da, kompilator tego nie łyka.

Tak mi się od początku wydawało, że warunków nie można wstawiać w switcha.

 

Próbowałem też zrobić tak:

public nowemenuhandle(id, menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	switch(item) {
		case 0: {

			test(id)
			}

potem

public test(id){
			if( playerLevel =< 2)
			{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			give_item(id, "ammo_762nato")
			give_item(id, "ammo_762nato")

			Showbronie_pistolety(id)
			client_print(id, print_chat, "Otrzymales AK47.");
}
}

Takie coś również nie zakończyło się powodzeniem, nie mam pojęcia czemu.

 

Ciągle wywala do tej linijki:

			if( playerLevel =< 2)

czy też tej 

			if( corePlayerData[id][playerLevel] =< 2)

Problem musi leżeć w exp modzie lecz ja nie mogę wywnioskować gdzie i jak to zawarunkować.

Innym sposobem tego menu nie potrafię zrobić :/


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 11.01.2016 22:44

  • +
  • -
  • 0

#4 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.01.2016 23:41

A może

public nowemenu(id)
{
    new g_testmenu = menu_create("Wybierz Bron", "nowemenuhandle");
    menu_additem(g_testmenu, "AK47 [ LVL: 2 ]");
    menu_additem(g_testmenu, "M4A1 [ LVL: 1 ]");

    menu_setprop(g_testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
    menu_display(id, g_testmenu);

    return PLUGIN_HANDLED;
}

public nowemenuhandle(id, menu, item) {
    if(item == MENU_EXIT) {
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    switch(item)
    {
        case 0:
        {

            if(corePlayerData[id][playerLevel] == 2)
            {
                give_item(id, "weapon_ak47")
                give_item(id, "ammo_762nato")
                give_item(id, "ammo_762nato")
                give_item(id, "ammo_762nato")
                give_item(id, "ammo_762nato")
                Showbronie_pistolety(id)
                client_print(id, print_chat, "Otrzymales AK47.");
            }
            else
                client_print(id, print_chat, "Brak poziomu");
        }
        case 1:
        {

            if(corePlayerData[id][playerLevel] == 1)
            {

                give_item(id, "weapon_m4a1")
                give_item(id, "ammo_556nato")
                give_item(id, "ammo_556nato")
                give_item(id, "ammo_556nato")
                give_item(id, "ammo_556nato")
                Showbronie_pistolety(id)
                client_print(id, print_chat, "Otrzymales M4A1.");
            }
        }
    }

    return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 12.01.2016 16:45

Brakowało klamry zamykającej "case 0" i wywalało błędy..

Jak ja mogłem to przeoczyć :/

Jeszcze nawet dowiedziałem się, że nie można używać "=>" tylko wymagane jest ">=" :D

Dzięki za waszą próbę pomocy, szczególnie tobie dziobak bo przez twój kod zauważyłem brak klamry.


  • +
  • -
  • 0

#6 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 12.01.2016 19:12

Jeszcze jedno pytanie, bo mam 2 pluginy i w nich zrobiłem hud'y.

Jest tak, że 1 hud wywala z ekranu drugi. Co zrobić aby tak się nie działo?


  • +
  • -
  • 0

#7 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.01.2016 22:18

Całkowicie znika ? nawet się nie pokazuje ? czy tylko mruga ?

Bo całkiem możliwe że wykorzystałeś zbyt dużo kanałów. Może połączyć wszystko w 1 hud ?


  • +
  • -
  • 0

#8 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 15.01.2016 15:35   Najlepsza odpowiedź

Dobra to naprawiłem ale jest kolejny problem bo mam na hudzie

Poziom: 0 Exp: 0 itd..

Mimo, że mam poziom 4 a expa ileś tam.

Stworzyłem taska do tego huda żeby nie znikał i task wstawiłem przy odradzaniu się. Odświeża on hud co sekunde, gdy się odrodze przez sekunde mam 

Poziom: 4 Exp: x a potem gdy task odświeży to wraca do wartości 0.

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg