Ucina mi zawartość tekstu w menu.
Dziobak?
11.01.2016
Witam, mam spory problem z menu na zombie modzie dokładniej to chodzi że nie pokazuje mi tak jak być powinno opisu klas, może ja coś źlę robię ale w tym zm jest tyle tego że ciężko się idzie połapać.
tak powinno wyglądać i wygląda tylko i wyłącznie w pierwszej mapie od skasowania plików które ładują klasy:
http://screenshot.sh/mFtNQM7Qr38yv
po zmianie mapy wygląda to tak;
http://screenshot.sh/n9igJBuSJEyLx
także mój kod wygląda tak:
// Zombie Class Menu public show_menu_zclass(id) { // Player disconnected if (!g_isconnected[id]) return; // Bots pick their zombie class randomly if (g_isbot[id]) { g_zombieclassnext[id] = random_num(0, g_zclass_i - 1) return; } static menuid, menu[512], class, buffer[512], buffer2[512], flaga // Title formatex(menu, charsmax(menu), "%L\r", id, "MENU_ZCLASS_TITLE") menuid = menu_create(menu, "menu_zclass") // Class List for (class = 0; class < g_zclass_i; class++) { // Retrieve name and info ArrayGetString(g_zclass_name, class, buffer, charsmax(buffer)) ArrayGetString(g_zclass_info, class, buffer2, charsmax(buffer2)) flaga = ArrayGetCell(g_zclass_flags, class) // Add to menu if(flaga == 0) { if (class == g_zombieclassnext[id]) { formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\d %s\d (%s)", buffer, buffer2) } else { formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\w %s\d (%s)", buffer, buffer2) } } else if(get_user_flags(id) & flaga) { if (class == g_zombieclassnext[id]) { formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\d %s\d (%s)", buffer, buffer2) } else { formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\w [\rVIP\w] %s\d (%s)", buffer, buffer2) } } else { formatex(menu, charsmax(menu), "\y|\d [\dVIP\d] %s\d (%s)", buffer, buffer2) } buffer[0] = class buffer[1] = 0 menu_additem(menuid, menu, buffer, flaga) } // Back - Next - Exit formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, "MENU_BACK") menu_setprop(menuid, MPROP_BACKNAME, menu) formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, "MENU_NEXT") menu_setprop(menuid, MPROP_NEXTNAME, menu) formatex(menu, charsmax(menu), "%L", id, "MENU_EXIT") menu_setprop(menuid, MPROP_EXITNAME, menu) menu_display(id, menuid) }
W pierwszej mapie jest wszystko okey, ładnie pokazuje, pełne opisy klas. Przychodzi zmiana mapy i bum ucina opis
Kod odpowiadający za wczytywanie plikow .ini
Spoiler
Fonebik
20.01.2016
zobacz coś takiego kiedyś miałęm ten sam problem jak sie nie myle to o to chodzi
// Limiters for stuff not worth making dynamic arrays out of (increase if needed)
const MAX_CSDM_SPAWNS = 128
const MAX_STATS_SAVED = 64
daj np tak
// Limiters for stuff not worth making dynamic arrays out of (increase if needed)
const MAX_CSDM_SPAWNS = 200
const MAX_STATS_SAVED = 200