Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

amx_niewidka

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 groszek_mp1

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 07.01.2016 11:28

Witam. Obecnie plugin działa tylko dla adminów a immunitetem. Chcę aby działał adminom na flagę kick albo ban. Znajdzie się ktoś kto by to zmienił ?

 

 

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#if AMXX_VERSION_NUM < 180
    #define charsmax(%1)    sizeof(%1) - 1
#endif

#define MAX_PLAYERS    32

#define DEAD_FLAG   (1<<0)

#define OFFSET_TEAM     114

enum {
     CS_TEAM_UNASSIGNED,
     CS_TEAM_T,
     CS_TEAM_CT,
     CS_TEAM_SPECTATOR
}

new bool:g_roundend
new pcvar_percent
new g_invisible[MAX_PLAYERS+1][2]
new gmsgScoreAttrib, gmsgTeamInfo

public plugin_init() {
    register_plugin("Invisible Spectator", "0.2", "ConnorMcLeod")
          // Spolszczone by Mafia amxx.pl
    pcvar_percent = register_cvar("amx_inv_dead_percent", "40")

    register_clcmd("amx_niewidka", "make_invis")

    gmsgScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib")
    gmsgTeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")

    register_message( gmsgScoreAttrib, "msg_ScoreAttrib")
    register_message( gmsgTeamInfo, "msg_TeamInfo")

    register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0")
    register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")
    register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")
    register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a")
}

public make_invis(id) {
    if( !(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON) )
        return PLUGIN_CONTINUE

    if(g_invisible[id][0])
    {
        client_print(id, print_console, "Obecny status widzialny")
        g_invisible[id][0] = 0
        return PLUGIN_HANDLED
    }
        
    if( is_user_alive(id) )
    {
        client_print(id, print_console, "Musisz wejsc na specta aby uzyc komendy !")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    g_invisible[id][0] = 1
    client_print(id, print_console, "Obecny status Niewidzialny")

    new team = get_pdata_int(id, OFFSET_TEAM)
    if( CS_TEAM_T <= team <= CS_TEAM_CT )
    {
        g_invisible[id][1] = team
        set_pdata_int(id, OFFSET_TEAM, CS_TEAM_SPECTATOR)
    }
    else
    {
        new players[MAX_PLAYERS], tnum, ctnum
        get_players(players, tnum, "e", "TERRORIST")
        get_players(players, ctnum, "e", "CT")
        g_invisible[id][1] = ctnum > tnum ? 1 : 2
    }

    send_ScoreAttrib(id, 0)

    new teamname[12]
    switch( g_invisible[id][1] )
    {
        case 1:formatex(teamname, charsmax(teamname), "TERRORIST")
        case 2:formatex(teamname, charsmax(teamname), "CT")
    }
    send_TeamInfo(id, teamname)

    return PLUGIN_HANDLED
}

public eDeathMsg() {
    if(g_roundend)
        return

    new players[MAX_PLAYERS], dead, inum, player, Float:percent = get_pcvar_float(pcvar_percent) / 100.0
    get_players(players, dead, "bh")
    get_players(players, inum, "h")

    if( float(dead) / float(inum) < percent)
        return

    for(new i; i < inum; i++)
    {
        player = players[i]
        if( g_invisible[player][0] )
            send_ScoreAttrib(player, DEAD_FLAG)
    }
}

public eNewRound() {
    g_roundend = false
    new players[MAX_PLAYERS], inum, player
    get_players(players, inum)
    for(new i; i < inum; i++)
    {
        player = players[i]
        if( g_invisible[player][0] )
            send_ScoreAttrib(player, 0)
    }
}

public eRoundEnd() {
    g_roundend = true
    new players[MAX_PLAYERS], inum, player
    get_players(players, inum)
    for(new i; i < inum; i++)
    {
        player = players[i]
        if( g_invisible[player][0] )
            send_ScoreAttrib(player, DEAD_FLAG)
    }
}

public eResetHUD(id) {
    if( g_invisible[id][0] )
        g_invisible[id][0] = 0
}

// Doesn't seem to work so set flag to 0 at NewRound event.
public msg_ScoreAttrib(msg_type, msg_dest, target) {
    if(!g_invisible[get_msg_arg_int(1)][0])
        return PLUGIN_CONTINUE

    new flags = get_msg_arg_int(2)
    if(flags & DEAD_FLAG)
        set_msg_arg_int(2, 0, flags & ~DEAD_FLAG)

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public msg_TeamInfo(msg_type, msg_dest, target) {
    new id = get_msg_arg_int(1)
    if(!g_invisible[id][0])
        return PLUGIN_CONTINUE

    new teamname[12]
    get_msg_arg_string(2, teamname, charsmax(teamname))
    if( g_invisible[id][1] == CS_TEAM_T && strcmp(teamname, "TERRORIST") != 0 )
        set_msg_arg_string(2, "TERRORIST")
    else if( g_invisible[id][1] == CS_TEAM_CT && strcmp(teamname, "CT") != 0 )
        set_msg_arg_string(2, "CT")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

send_ScoreAttrib(id, flags)
{
    message_begin(MSG_ALL, gmsgScoreAttrib, _, 0)
    write_byte(id)
    write_byte(flags)
    message_end()
}

send_TeamInfo(id, teamname[])
{
    message_begin(MSG_ALL, gmsgTeamInfo, _, 0)
    write_byte(id)
    write_string(teamname)
    message_end()
}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 groszek_mp1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 07.01.2016 15:10

Można zamknąć


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych