Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

CodMod-Problem z połączeniem z bazą danych

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 nitrosol66

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 03.01.2016 16:34


Cześć i czołem :P

Mam taki problem że codmod nie chce mi się połączyć z bazą danych zapewne coś źle robię jeśli był by ktoś taki miły i mi mógł pomóc.
Aktualnie testuje wszystko na serwerze testowym na pukawce. Jest to wersja CodMod'a Starego. Plik codmod_stary wgrałem do /addons/sourcemod/plugins
muzyczkę do sound/music. A w database.cfg mam wpisane 
[spoiler][code]
Databases"
{
"driver_default" "mysql"
 
// When specifying "host", you may use an IP address, a hostname, or a socket file path
 
"default"
{
"driver" "default"
"host" "localhost"
"database" "sourcemod"
"user" "root"
"pass" ""
//"timeout" "0"
//"port" "0"
}
 
"storage-local"
{
"driver" "sqlite"
"database" "sourcemod-local"
}
 
"clientprefs"
{
"driver" "sqlite"
"host" "localhost"
"database" "clientprefs-sqlite"
"user" "root"
"pass" ""
//"timeout" "0"
//"port" "0"
}
 
"codmod_lvl_sql"
{
"driver" "mysql"
"host" "localhost"
"database" "sql.pukawka.pl"
"user" "508553"
"pass" "hasło"
}
 
}[/code]
[/spoiler]
A w logach mam natomiast tak ...

[spoiler][code]L 01/03/2016 - 15:46:24: Info (map "de_dust2") (file "errors_20160103.log")
L 01/03/2016 - 15:46:24: [SM] Native "SQL_LockDatabase" reported: Invalid database Handle 0 (error: 4)
L 01/03/2016 - 15:46:24: [SM] Displaying call stack trace for plugin "codmod_stary_0.6.smx":
L 01/03/2016 - 15:46:24: [SM]   [0]  Line 2556, codmod_stary_0.6.sp::DataBaseConnect()
L 01/03/2016 - 15:46:24: [SM]   [1]  Line 419, codmod_stary_0.6.sp::OnPluginStart()
L 01/03/2016 - 15:57:35: SourceMod error session started
L 01/03/2016 - 15:57:35: Info (map "de_dust2") (file "errors_20160103.log")
L 01/03/2016 - 15:57:35: [SM] Native "SQL_LockDatabase" reported: Invalid database Handle 0 (error: 4)
L 01/03/2016 - 15:57:35: [SM] Displaying call stack trace for plugin "codmod_stary_0.6.smx":
L 01/03/2016 - 15:57:35: [SM]   [0]  Line 2556, codmod_stary_0.6.sp::DataBaseConnect()
L 01/03/2016 - 15:57:35: [SM]   [1]  Line 419, codmod_stary_0.6.sp::OnPluginStart()
L 01/03/2016 - 15:59:34: SourceMod error session started
L 01/03/2016 - 15:59:34: Info (map "de_dust2") (file "errors_20160103.log")
L 01/03/2016 - 15:59:34: [SM] Native "SQL_LockDatabase" reported: Invalid database Handle 0 (error: 4)
L 01/03/2016 - 15:59:34: [SM] Displaying call stack trace for plugin "codmod_stary_0.6.smx":
L 01/03/2016 - 15:59:34: [SM]   [0]  Line 2556, codmod_stary_0.6.sp::DataBaseConnect()
L 01/03/2016 - 15:59:34: [SM]   [1]  Line 419, codmod_stary_0.6.sp::OnPluginStart()
L 01/03/2016 - 16:01:59: Error log file session closed.
L 01/03/2016 - 16:01:59: SourceMod error session started
L 01/03/2016 - 16:01:59: Info (map "de_dust2") (file "errors_20160103.log")
L 01/03/2016 - 16:01:59: [SM] Native "SQL_LockDatabase" reported: Invalid database Handle 0 (error: 4)
L 01/03/2016 - 16:01:59: [SM] Displaying call stack trace for plugin "codmod_stary_0.6.smx":
L 01/03/2016 - 16:01:59: [SM]   [0]  Line 2556, codmod_stary_0.6.sp::DataBaseConnect()
L 01/03/2016 - 16:01:59: [SM]   [1]  Line 419, codmod_stary_0.6.sp::OnPluginStart()[/code][/spoiler]

 


Użytkownik nitrosol66 edytował ten post 03.01.2016 16:35

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 03.01.2016 16:56

Zamiast localhost uzyj adresu bazy. Ip maszyny zostalo dodane do zdalnych wyjatkow w bazie?


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 nitrosol66

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 03.01.2016 17:36

Czyli tak zamiast localhost mam dać "sql.pukawka.pl"  wybacz trochę nie rozumiem ehh :/ Nie zostało dodane do wyjątków. Jak mogę to dodać ?


  • +
  • -
  • 0

#4 Green_Arrow

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:58
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja: / root /
Offline

Napisano 03.01.2016 18:07

"codmod_lvl_sql"
{
"driver" "mysql"
"host" "sql.pukawka.pl"
"database" "nazwabazy_ktorautworzyles"
"user" "loginusera"
"pass" "hasłodousera"
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych