Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z wyborem noży.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 sucharcs

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Bialystok
Offline

Napisano 02.01.2016 19:22

Witam serdecznie mam problem z pluginem :/ a mianowicie edytowałem już gotowy plugin  

http://amxx.pl/topic...noży-do-wyboru/

Plugin się kompilował poprawnie i modele się wyświetlają , ale po np po zmianie z noża na np. broń krótką pozostaje standardowy model noża.

W czym jest kłopot :? 

SMA

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "USER"

#define TASK_INTERVAL 4.0  


new knife_model[33] 
new g_Menu

public plugin_init() { 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	register_clcmd("say /knife", "display_knife")

	set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}


public plugin_precache() { 
	precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl") 
	precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl") 
	precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")
	precache_model("models/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/p_knife.mdl")
} 

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rKnife by \yDARK\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\r1. \yM9 Bayonet \w^n")
	add(menuBody, 511, "\r2. \yBayonet \w^n")
	add(menuBody, 511, "\r3. \yFlip Knife \w^n")
	add(menuBody, 511, "\r4. \yHundsman Knife \w^n")
	add(menuBody, 511, "\r5. \yButterfly Knife \w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\y0. Exit^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 4)
		case 1: SetKnife(id , 2)
		case 2: SetKnife(id , 3)
		case 3: SetKnife(id , 1)
		case 4: SetKnife(id , 0)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	SaveData(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56],pModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0: {
			format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
			format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")
			format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")
		}
		case 3: {
			format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
			format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
		}
		case 4: {
			format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
			format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}



stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
	user_silentkill( victim );
	
	message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
	write_byte( killer );
	write_byte( victim );
	write_byte( headshot );
	write_string( weapon );
	message_end();
	
	new kfrags = get_user_frags( killer );
	set_user_frags( killer, kfrags++ );
	new vfrags = get_user_frags( victim );
	set_user_frags( victim, vfrags++ );
	
	return  PLUGIN_CONTINUE
} 




public client_disconnect(id) {  
	if(task_exists(id)) remove_task(id)  
}  


public kmodmsg() { 
	
	client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins")
}  

public client_authorized(id)
	{
	LoadData(id)
}

SaveData(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

LoadData(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
	
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych