Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

[Linux] Dodanie prędkości (m_flLaggedMovementValue) - warning 213: tag mismatchZmiana prędkości gracza, pomoc w edytowaniu pluginu.

cs:go tag mismatch linux compile m_fllaggedmovementvalue prop_send

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Green_Arrow

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:58
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja: / root /
Offline

Napisano 02.01.2016 18:17

Witam.

 

Przy próbie kompilacji pluginu wyświetla się ostrzeżenie: warning 213: tag mismatch

./compile.sh
Compiling vip.sp ...
SourcePawn Compiler 1.7.3-dev+5286
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2014 AlliedModders LLC

/home/xxxx/scripting/include/loghelper.inc(51) : warning 234: symbol "GetClientAuthString" is marked as deprecated: Use GetClientAuthId
vip.sp(80) : warning 213: tag mismatch

Code size:            13472 bytes
Data size:             5588 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes
Total requirements:   35444 bytes

2 Warnings.

Wersja kompilatora: SourcePawn Compiler 1.7.3-dev+5286

System Operacyjny: Linux

 

Jest to w tym miejscu w którym próbowałem dodać prędkość dla VIPa, chodzi o te linijki:

public Event_OnPlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	new g_HP = GetConVarInt(HP);
	
	if (client > 0 && IsPlayerAlive(client))
	{
		if (IsPlayerGenericAdmin(client))
		{
			SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 2); // 2x wieksza predkosc  <-- TU WYRZUCA BŁĄD 80 linjka
			SetEntityHealth(client, g_HP);  //hp
		}
	}
}

Może ktoś poprawić? Co zrobiłem źle? Oraz czy zamiast wartości 2, mogę wpisać dziesiętną np. 1.5 lub 0.5 ?

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 1

#2 SzYma

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:14
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 02.01.2016 18:34

SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 2.0);

Tak możesz a nawet musisz dziesiętną, ponieważ wartość jest w float.


  • +
  • -
  • 2

goserv_1440414098__logo.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

Sprzedam paczkę CodMod!

Plugin !free na DeathRun

C4Sound - muzyka przed wybuchem bomby

OnlyHS - głosowanie na OnlyHS w pierwszej rundzie


#3 Green_Arrow

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:58
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja: / root /
Offline

Napisano 02.01.2016 18:45

Faktycznie, jaki głupi błąd xD

Łap plusa +

 

A wiesz może o co chodzi w tym drugim ostrzeżeniu?

symbol "GetClientAuthString" is marked as deprecated: Use GetClientAuthId

  • +
  • -
  • 1

#4 SzYma

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:14
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 02.01.2016 18:52

Masz użyć GetClientAuthId zamiast GetClientAuthString


  • +
  • -
  • 0

goserv_1440414098__logo.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

Sprzedam paczkę CodMod!

Plugin !free na DeathRun

C4Sound - muzyka przed wybuchem bomby

OnlyHS - głosowanie na OnlyHS w pierwszej rundzie


#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.02.2016 01:01

GetClientAuthString sobie była, a potem zrobiono GetClientAuthId więc oznaczyli tą pierwszą jako gorszą podrzucając info o lepszym zamienniku


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, tag, mismatch, linux, compile, m_fllaggedmovementvalue, prop_send

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych