←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
[Linux] Dodanie prędkości (m_flLaggedMovem...

  • +
  • -
Green_Arrow - zdjęcie Green_Arrow 02.01.2016

Witam.

 

Przy próbie kompilacji pluginu wyświetla się ostrzeżenie: warning 213: tag mismatch

./compile.sh
Compiling vip.sp ...
SourcePawn Compiler 1.7.3-dev+5286
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2014 AlliedModders LLC

/home/xxxx/scripting/include/loghelper.inc(51) : warning 234: symbol "GetClientAuthString" is marked as deprecated: Use GetClientAuthId
vip.sp(80) : warning 213: tag mismatch

Code size:            13472 bytes
Data size:             5588 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes
Total requirements:   35444 bytes

2 Warnings.

Wersja kompilatora: SourcePawn Compiler 1.7.3-dev+5286

System Operacyjny: Linux

 

Jest to w tym miejscu w którym próbowałem dodać prędkość dla VIPa, chodzi o te linijki:

public Event_OnPlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	new g_HP = GetConVarInt(HP);
	
	if (client > 0 && IsPlayerAlive(client))
	{
		if (IsPlayerGenericAdmin(client))
		{
			SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 2); // 2x wieksza predkosc  <-- TU WYRZUCA BŁĄD 80 linjka
			SetEntityHealth(client, g_HP);  //hp
		}
	}
}

Może ktoś poprawić? Co zrobiłem źle? Oraz czy zamiast wartości 2, mogę wpisać dziesiętną np. 1.5 lub 0.5 ?

Pozdrawiam.

Odpowiedz

  • +
  • -
SzYma - zdjęcie SzYma 02.01.2016

SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 2.0);

Tak możesz a nawet musisz dziesiętną, ponieważ wartość jest w float.

Odpowiedz

  • +
  • -
Green_Arrow - zdjęcie Green_Arrow 02.01.2016

Faktycznie, jaki głupi błąd xD

Łap plusa +

 

A wiesz może o co chodzi w tym drugim ostrzeżeniu?

symbol "GetClientAuthString" is marked as deprecated: Use GetClientAuthId
Odpowiedz

  • +
  • -
SzYma - zdjęcie SzYma 02.01.2016

Masz użyć GetClientAuthId zamiast GetClientAuthString

Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 01.02.2016

GetClientAuthString sobie była, a potem zrobiono GetClientAuthId więc oznaczyli tą pierwszą jako gorszą podrzucając info o lepszym zamienniku

Odpowiedz