Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Edycja pluginu knife

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Fishu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.12.2015 17:39

Witam, mam prośbę o edycje tego oto pluginu:

Zamiast butcher itd nazwy piesc 1/piesc2/piesc3/piesc4/piesc5

I o to żeby wybór był tylko dla strony TT

i zamiast komendy /knife była komenda /pięści.

#include amxmodx
 
#include amxmisc
 
#include engine 
 
#include vault
 
#include fun
 
 
 
#pragma semicolon 0
 
 
 
#define PLUGIN Knife Mod
 
#define VERSION 1.0 
 
#define AUTHOR spunko
 
 
 
new knife_model[33] 
 
new g_Menu
 
 
 
public plugin_init() { 
 
        
 
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
 
        
 
        register_event(CurWeapon,CurWeapon,be,1=1) 
 
        
 
        g_Menu = register_menuid(Knife Mod)
 
        register_menucmd(g_Menu, 1023, knifemenu)
 
        
 
        register_clcmd(say knife, display_knife)
 
        
 
        set_task(480.0, kmodmsg, 0, _, _, b)
 
}
 
 
 
public plugin_precache() { 
 
        precache_model(modelsknife-modv_butcher.mdl) 
 
        precache_model(modelsknife-modp_butcher.mdl) 
 
        precache_model(modelsknife-modv_machete.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modp_machete.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modv_bak.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modp_bak.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modv_pocket.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modp_pocket.mdl)
 
        precache_model(modelsv_knife.mdl) 
 
        precache_model(modelsp_knife.mdl)
 
} 
 
 
 
public display_knife(id) {
 
        new menuBody[512]
 
        add(menuBody, 511, rKnife Modw^n^n)
 
        add(menuBody, 511, 1. Machete y(More DamageLow Speed)w^n)
 
        add(menuBody, 511, 2. Bak Knife y(No Footsteps)w^n)
 
        add(menuBody, 511, 3. Pocket Knife y(High Speed)w^n)
 
        add(menuBody, 511, 4. Butcher Knife y(Low Gravity)w^n)
 
        add(menuBody, 511, 5. Default Knife y(Health Regeneration)w^n^n)
 
        add(menuBody, 511, 0. Exit^n)
 
        
 
        new keys = ( 10  11  12  13  14  19 )
 
        show_menu(id, keys, menuBody, -1, Knife Mod)
 
}
 
 
 
public knifemenu(id, key) {
 
        switch(key) 
 
        {
 
                case 0 SetKnife(id , 4)
 
                case 1 SetKnife(id , 2)
 
                case 2 SetKnife(id , 3)
 
                case 3 SetKnife(id , 1)
 
                case 4 SetKnife(id , 0)
 
                default return PLUGIN_HANDLED
 
        }
 
        SaveData(id)
 
        return PLUGIN_HANDLED
 
} 
 
 
 
public SetKnife(id , Knife) {
 
        knife_model[id] = Knife
 
        
 
        new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
 
        if ( Weapon != CSW_KNIFE )
 
                return PLUGIN_HANDLED
 
        
 
        new vModel[56],pModel[56]
 
        
 
        switch(Knife)
 
        {
 
                case 0 {
 
                        format(vModel,55,modelsv_knife.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsp_knife.mdl)
 
                }
 
                case 1 {
 
                        format(vModel,55,modelsknife-modv_butcher.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsknife-modp_butcher.mdl)
 
                }
 
                case 2 {
 
                        format(vModel,55,modelsknife-modv_bak.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsknife-modp_bak.mdl)
 
                }
 
                case 3 {
 
                        format(vModel,55,modelsknife-modv_pocket.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsknife-modp_pocket.mdl)
 
                }
 
                case 4 {
 
                        format(vModel,55,modelsknife-modv_machete.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsknife-modp_machete.mdl)
 
                }
 
        } 
 
        
 
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
 
        
 
        return PLUGIN_HANDLED;  
 
}
 
 
 
public CurWeapon(id){
 
        SetKnife(id, knife_model[id])           
 
}
 
 
 
 
 
public kmodmsg() { 
 
        
 
        client_print(0,print_chat,[AMXX] Type knife to change your knife skins)
 
}  
 
 
 
public client_authorized(id){
 
        LoadData(id)
 
}
 
 
 
SaveData(id)
 
{ 
 
        
 
        new authid[32]
 
        get_user_authid(id, authid, 31)
 
        
 
        new vaultkey[64]
 
        new vaultdata[64]
 
        
 
        format(vaultkey, 63, KMOD_%s, authid)
 
        format(vaultdata, 63, %d, knife_model[id])
 
        set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
 
}
 
 
 
LoadData(id) 
 
{ 
 
        new authid[32] 
 
        get_user_authid(id,authid,31)
 
        
 
        new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
        
 
        format(vaultkey, 63, KMOD_%s, authid)
 
        get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
 
        knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
 
        
 
}

  • +
  • -
  • 0

#2 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:568
Offline

Napisano 26.01.2016 23:15

#include amxmodx
 
#include amxmisc
 
#include engine 
 
#include vault
 
#include fun
 
 
 
#pragma semicolon 0
 
 
 
#define PLUGIN Knife Mod
 
#define VERSION 1.0 
 
#define AUTHOR spunko
 
 
 
new knife_model[33] 
 
new g_Menu
 
 
 
public plugin_init() { 
 
        
 
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
 
        
 
        register_event(CurWeapon,CurWeapon,be,1=1) 
 
        
 
        g_Menu = register_menuid(Knife Mod)
 
        register_menucmd(g_Menu, 1023, knifemenu)
 
        
 
        register_clcmd(say piesci, display_knife)
 
        
 
        set_task(480.0, kmodmsg, 0, _, _, b)
 
}
 
 
 
public plugin_precache() { 
 
        precache_model(modelsknife-modv_butcher.mdl) 
 
        precache_model(modelsknife-modp_butcher.mdl) 
 
        precache_model(modelsknife-modv_machete.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modp_machete.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modv_bak.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modp_bak.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modv_pocket.mdl)
 
        precache_model(modelsknife-modp_pocket.mdl)
 
        precache_model(modelsv_knife.mdl) 
 
        precache_model(modelsp_knife.mdl)
 
} 
 
 
 
public display_knife(id) {
	if(get_user_team(id) == 1)
	{	
 
        new menuBody[512]
 
        add(menuBody, 511, rKnife Modw^n^n)
 
        add(menuBody, 511, 1. piesci 1 y(More DamageLow Speed)w^n)
 
        add(menuBody, 511, 2. piesci 2 y(No Footsteps)w^n)
 
        add(menuBody, 511, 3. piesci 3 y(High Speed)w^n)
 
        add(menuBody, 511, 4. piesci 4 y(Low Gravity)w^n)
 
        add(menuBody, 511, 5. piesci 5 y(Health Regeneration)w^n^n)
 
        add(menuBody, 511, 0. Exit^n)
 
        
 
        new keys = ( 10  11  12  13  14  19 )
 
        show_menu(id, keys, menuBody, -1, Knife Mod)
	}
 
}
 
 
 
public knifemenu(id, key) {
 
        switch(key) 
 
        {
 
                case 0 SetKnife(id , 4)
 
                case 1 SetKnife(id , 2)
 
                case 2 SetKnife(id , 3)
 
                case 3 SetKnife(id , 1)
 
                case 4 SetKnife(id , 0)
 
                default return PLUGIN_HANDLED
 
        }
 
        SaveData(id)
 
        return PLUGIN_HANDLED
 
} 
 
 
 
public SetKnife(id , Knife) {
 
        knife_model[id] = Knife
 
        
 
        new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
 
        if ( Weapon != CSW_KNIFE )
 
                return PLUGIN_HANDLED
 
        
 
        new vModel[56],pModel[56]
 
        
 
        switch(Knife)
 
        {
 
                case 0 {
 
                        format(vModel,55,modelsv_knife.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsp_knife.mdl)
 
                }
 
                case 1 {
 
                        format(vModel,55,modelsknife-modv_butcher.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsknife-modp_butcher.mdl)
 
                }
 
                case 2 {
 
                        format(vModel,55,modelsknife-modv_bak.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsknife-modp_bak.mdl)
 
                }
 
                case 3 {
 
                        format(vModel,55,modelsknife-modv_pocket.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsknife-modp_pocket.mdl)
 
                }
 
                case 4 {
 
                        format(vModel,55,modelsknife-modv_machete.mdl)
 
                        format(pModel,55,modelsknife-modp_machete.mdl)
 
                }
 
        } 
 
        
 
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
 
        
 
        return PLUGIN_HANDLED;  
 
}
 
 
 
public CurWeapon(id){
 
        SetKnife(id, knife_model[id])           
 
}
 
 
 
 
 
public kmodmsg() { 
 
        
 
        client_print(0,print_chat,[AMXX] Type knife to change your knife skins)
 
}  
 
 
 
public client_authorized(id){
 
        LoadData(id)
 
}
 
 
 
SaveData(id)
 
{ 
 
        
 
        new authid[32]
 
        get_user_authid(id, authid, 31)
 
        
 
        new vaultkey[64]
 
        new vaultdata[64]
 
        
 
        format(vaultkey, 63, KMOD_%s, authid)
 
        format(vaultdata, 63, %d, knife_model[id])
 
        set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
 
}
 
 
 
LoadData(id) 
 
{ 
 
        new authid[32] 
 
        get_user_authid(id,authid,31)
 
        
 
        new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
        
 
        format(vaultkey, 63, KMOD_%s, authid)
 
        get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
 
        knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
 
        
 
}

hmm?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych