Cześć mam problem, nie umiem skonpilować tego VIP, byłby ktoś w stanie sprawdzić co jest w nim nie tak i go poprawić.
Z góry dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Kompilacja i poprawa
#1
Napisano 30.12.2015 16:54
#3
Napisano 02.01.2016 19:26
mógłbyś podesłać jeszcze *.sp ?
#4
Napisano 02.01.2016 19:39
.sp jest to które podałeś u góry. Brakowało Ci pewnie bibliotek, dlatego plugin się nie skompilował
Użytkownik Green_Arrow edytował ten post 02.01.2016 19:44
#5
Napisano 03.01.2016 21:23
#pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <clientprefs> #include <colors> #include <loghelper> public Plugin:myinfo = { name = "VIP Plugin", description = "vip plugin", version = "1.0.56", }; public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("say", Command_SendToAll); RegConsoleCmd("say_team", Command_SendToTeam); HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn); HookEvent("bomb_planted", Event_BombPlanted); HookEvent("bomb_defused", Event_BombDefused); HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath); HookEvent("player_team", Event_TagTable); HookEvent("player_spawn", Event_TagTable); } public Event_OnPlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (client > 0 && IsPlayerAlive(client)) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100, 1); //armor GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); //smoke GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); //flash GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); //grenade GivePlayerItem(client,"weapon_molotov"); //molotov } } } public Event_BombPlanted(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); //200$ plus } } public Event_BombDefused(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); //200$ plus } } public Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); new money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); new bool:headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if (IsPlayerGenericAdmin(attacker)) { if(headshot){ SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money + 200); //200$ plus for hs }else{ SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money + 100); //100$ plus for kill } } } public Action:Command_SendToAll(client, args) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { decl String:sTextToAll[1024]; GetCmdArgString(sTextToAll, sizeof(sTextToAll)); StripQuotes(sTextToAll); LogPlayerEvent(client, "say=", sTextToAll); new team = GetClientTeam(client); if(IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { PrintToChatAll("\x01\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } /* Player isn't alive and have team (no spec) */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { PrintToChatAll("\x01*NIE ŻYJE* ]\x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } /* Player is in spectate */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team != 2 && team != 3) { PrintToChatAll("\x01*OBSERWATOR* \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } public Action:Command_SendToTeam(client, args) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { decl String:sTextToAll[1024]; GetCmdArgString(sTextToAll, sizeof(sTextToAll)); StripQuotes(sTextToAll); LogPlayerEvent(client, "say=", sTextToAll); new team = GetClientTeam(client); if(IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i)) { new PlayersTeam = GetClientTeam(i); if(PlayersTeam & team) { if(team == 2) PrintToChat(i, "\x01(Terrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); else PrintToChat(i, "\x01(Antyterrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } } } /* Player isn't alive and have team (no spec) */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team == 2 || team == 3) { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsPlayerAlive(i)) { new PlayersTeam = GetClientTeam(i); if(PlayersTeam & team) { if(team == 2) PrintToChat(i, "\x01*NIE ŻYJE*(Terrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); else PrintToChat(i, "\x01*NIE ŻYJE*(Antyterrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } } } /* Player is in spectate */ else if(!IsPlayerAlive(client) && team != 2 && team != 3) { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsPlayerAlive(i)) { new PlayersTeam = GetClientTeam(i); if(PlayersTeam & team) { if(team == 2) PrintToChat(i, "\x01*OBSERWATOR*(Terrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); else PrintToChat(i, "\x01*OBSERWATOR*(Antyterrorysta) \x05 %N \x01%s", client, sTextToAll); } } } } return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } /* @param client id return bool */ bool:IsPlayerGenericAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_RESERVATION, false)) { return true; } return false; }
Dalbys rade mi to skompilowac ? Kompilator z amxx nie lapie bibliotek ;c
#6
Napisano 03.01.2016 21:50
Nie mam prawa do edycji, dodatkowo nie dzialaja kolory na czacie ;c
#7
Napisano 03.01.2016 22:13
łap
Załączone pliki
#9
Napisano 05.01.2016 14:45
Do czatu użyj
#include <scp> public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsClientInGame(author) && IsPlayerGenericAdmin(author)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; }
Sprzedam paczkę CodMod!
Plugin !free na DeathRun
C4Sound - muzyka przed wybuchem bomby
OnlyHS - głosowanie na OnlyHS w pierwszej rundzie
#10
Napisano 05.01.2016 16:45
Zawsze jak próbuje skompilować plugin ;c
http://screenshot.sh/n8c3bKLlDYkLC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych