Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nitkt inny nie widzi rang


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 lajtowy123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Chwilowo Brak
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.12.2015 15:06

Witam czy dałoby się to jakoś zmienić aby obserwujący widzieli range danej osoby?

Swoją drogą żeby awanse były pisane na sayu?

Gracz %s dostal awans %s.

 

I pytanko, czemu ten napis nakłada się jeden na drugi (w HUD) w konsekwencji laguje serwer (fpsy spadają dla większości ludzi)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fakemeta>

#include <csx>

#include <ColorChat>



#define TASK 666



#define PLUGIN "RangiCSGO"

#define VERSION "1.3"

#define AUTHOR "klqs"



new ranga[33];

new cvar

new sync;

new const limit = 18;

new const limit_min = 1

new const rangi[][] = {

    {0, "Silver I"},

    {5, "Silver II"},

    {15, "Silver III"},

    {30, "Silver IV"},

    {50, "Silver elite"},

    {75, "Silver elite master"},

    {100, "Gold nova I"},

    {150, "Gold nova II"},

    {200, "Gold nova III"},

    {300, "Gold nova master"},

    {500, "Master guardian I"},

    {750, "Master guardian II"},

    {1000, "Master guardian elite"},

    {1500, "Distinguished master guardian"},

    {2000, "Legendary eagle"},

    {2500, "Legendary eagle master"},

    {3000, "Supreme master first class"},

    {5000, "THE GLOBAL ELITE"}

}

new Float:liczby[] = {0.0, 0.55, 0.6, 0.65, 0.7, 0.75, 0.8, 0.85, 0.9, 0.95, 1.0, 1.05, 1.1, 1.15, 1.2, 1.25, 1.3, 1.35}

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("say /rangi", "menu")

    sync = CreateHudSyncObj()

    register_cvar("rangi_kolor", "0")

}

public client_connect(id)

{

    new param[1]

    param[0] = id

    set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")

}



public client_disconnect(id)

{

    if(task_exists(TASK+id))

    remove_task(TASK+id)

}

public rank(param[])

{

    new id = param[0]

    new stats[8]

    new body[8]

    get_user_stats(id, stats, body)        

    if(!is_user_alive(id))

    {

        id = pev(id, pev_iuser2);

        if(!id)

            id = param[0]

    }

    new Float:kdratio[33]

    kdratio[id] = float(stats[0]) / float(stats[1])



    if((kdratio[id] >= liczby[ranga[id]]) && (stats[0] >= rangi[ranga[id]][0]) && ranga[id] < limit)

        ranga[id]++

        

    else if(kdratio[id] < liczby[ranga[id]] || stats[0] < rangi[ranga[id]][0])

    {

        if(ranga[id] > limit_min)

            ranga[id]--

    }

        

    new name[33]

    get_user_name(id,name,32)

    cvar = get_cvar_num("rangi_kolor")

    switch(cvar)

    {

        case 0:

        {

            set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.22)

            ShowSyncHudMsg(id, sync, "[Nick: %s]^n[Ranga: %s]^n[Zabojstwa: %d/%d]^n[K/d ratio %0.2f%]", name , rangi[ranga[id]][1], stats[0], rangi[ranga[id]][0], kdratio[id])

        }

        case 1:

        {

            set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.22)

            ShowSyncHudMsg(id, sync, "[Nick: %s]^n[Ranga: %s]^n[Zabojstwa: %d/%d]^n[K/d ratio %0.2f%]", name , rangi[ranga[id]][1], stats[0], rangi[ranga[id]][0], kdratio[id])

        }

        case 2:

        {

            set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.22)

            ShowSyncHudMsg(id, sync, "[Nick: %s]^n[Ranga: %s]^n[Zabojstwa: %d/%d]^n[K/d ratio %0.2f%]", name , rangi[ranga[id]][1], stats[0], rangi[ranga[id]][0], kdratio[id])    

        }

        case 3:

        {

            set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.22)

            ShowSyncHudMsg(id, sync, "[Nick: %s]^n[Ranga: %s]^n[Zabojstwa: %d/%d]^n[K/d ratio %0.2f]", name , rangi[ranga[id]][1], stats[0], rangi[ranga[id]][0], kdratio[id])    

        }

    }

}

public menu(id){

    new infomenu[61]

    new MyMenu = menu_create("Rangi CSGO by klqs", "fMyMenu");

    

    for(new i; i < sizeof(rangi); i++)

    {

        format(infomenu, 60, "%s", rangi[i][1], rangi[i][0])

        menu_additem(MyMenu, infomenu);

    }

    menu_setprop(MyMenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

    menu_setprop(MyMenu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");

    menu_setprop(MyMenu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");

    menu_display(id, MyMenu);

}

public fMyMenu(id, menu, item)

{

    ColorChat(id, GREEN, "By zdobyc range %s musisz miec %d fragow oraz %0.2f k/d ratio", rangi[item][1], rangi[item][0], liczby[item])

    menu_display(id, menu);

}




  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych