Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

4 errory w kodzie rundy_rozgrzewkowej do ZombieModaProszę o pomoc !


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 PATYrek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2015 10:42

Witam,

Kod zawiera 4 errory podczas kompilacji wyświetlają się ...

Prosił bym o poprawienie tego kodu tak aby działał, myśle iż innym ludziom ten temat bardzo się przyda.

W końcu kod za free :P

W ramach świąt Bożego Narodzenia proszę o zainteresowanie się temat i pomoc :) 

 

 


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <amx_settings_api>
#include <cs_teams_api>
#include <zp50_gamemodes>
#include <zp50_class_nemesis>
#include <zp50_class_human>
#include <zp50_deathmatch>
#include <fakemeta_util>
#define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
 
native nat_menu_questow(id)
 
// HUD messages
#define HUD_EVENT_X -1.0
#define HUD_EVENT_Y 0.17
#define HUD_EVENT_R 255
#define HUD_EVENT_G 20
#define HUD_EVENT_B 20
 
new g_MaxPlayers
new g_TargetPlayer
new czas
new graj = 0;
 
#define PLUGIN "Rozgrzewka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sniper Elite"
 
new g_cvarRTime;
new const gszPausePlugins[][]={
"zp_countdown_fixed.amxx"
};
 
new const sound_prepare[][]={"csfifka/fifka_play1.mp3", "csfifka/fifka_play2.mp3", "csfifka/fifka_play3.mp3", "csfifka/fifka_play4.mp3", "csfifka/fifka_play5.mp3"}; //cstrike/sound/[gszMusic]
 
#define RESTART_TASKID 123
 
new bool:Active=false;
new moze_wybrac_bron_rozg[33];
new const maxAmmo[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
 
new const sIP[] = "193.33.176.208:2077"
 
public plugin_init() 
{
// new ip[40];
// get_user_ip(0, ip, 39); //Jesli id = 0 pobiera ip serwera register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
// if(!equal(ip, sIP)) //Jesli ip jest inne pod podanego register_cvar("gxm_version", VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)
// set_fail_state("Fatal Error : Segmentation fault"); //Ustaw pluginowi status Fail/Error i przed tym wydrukuj wiadomosc w konsoli serwera set_cvar_string("gxm_version", VERSION)
 
register_plugin("[ZP] Misje", "1.0 dla ZP 5.0.8", "Sniper Elite")
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwd_PlayerSpawn", 1);
// register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
// set_task(120.0, "info_snajper");
g_cvarRTime=register_cvar("zp_rozgrzewka_time","120");
g_MaxPlayers = get_maxplayers()
register_clcmd("say /a", "Losuj_Zywego");
// Active = true;
 
}
 
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof sound_prepare; i++)
{
precache_sound(sound_prepare[i])
}
}
 
public plugin_natives()
{
register_native("rozgrzewka_on", "native_rozgrzewka_on", 1);
register_native("moze_wybrac_bron_rozg", "native_moze_wybrac_bron_rozg", 1);
}
 
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
 
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(Active && zp_class_nemesis_get(id))
{
// Only one CT left, don't leave an empty CT team
// if (zp_core_get_human_count() == 1 && GetCTCount() == 1)
// return PLUGIN_CONTINUE;
 
// new new_id
// Find replacement
// while ((new_id = (random_num(1, GetAliveCount()))) == id ) { /* keep looping */ }
 
// new name[32]
// get_user_name(id, name, charsmax(name))
// zp_colored_print(0, "%L", LANG_PLAYER, "LAST_ZOMBIE_LEFT", name)
 
// if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && )
// {
zp_class_nemesis_set(attacker)
 
// if (get_pcvar_num(cvar_keep_hp_on_disconnect))
// set_user_health(id, get_user_health(id))
// }
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public NowaRunda()
{
if(Active && task_exists(RESTART_TASKID))
set_task(10.0,"MakeNemesis");
/* else if(Active)
{
Active=false
server_cmd("sv_restartround 1");
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
unpause("ac",gszPausePlugins[i]);
 
remove_task(RESTART_TASKID);
}*/
 
}
 
public Game_Restart(){
if(Active){
remove_task(RESTART_TASKID);
Active=false
// return;
}
Active=true;
set_task(10.0,"MakeNemesis");
czas = get_pcvar_num(g_cvarRTime)
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID);
 
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
pause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
public CountDown(){
czas--
switch(czas){
case 0:{
Active=false
server_cmd("sv_restartround 1");
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
unpause("ac",gszPausePlugins[i]);
 
graj = 1
 
}
case 2:{
client_cmd(0,"speak one");
}
case 4:{
client_cmd(0,"speak two");
}
case 6:{
client_cmd(0,"speak three");
}
/* case 32:{
client_print(0,print_chat, "Wyk 0");
PlaySoundToClients(gszMusic, 1);
client_print(0,print_chat, "Wyk 1");
 
}*/
}
if(czas>=1)
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID);
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -0.17, 0.65, 0, 0.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1 ) 
show_hudmessage(0, "==================^n\
ZM EXP MOD^n\
Restart za %i sekund^n\
==================",czas);
}
 
public PoczatekRundy()
{
if(graj)
{
new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
set_task(float(FTime), "GrajReset")
graj = 0;
}
}
 
public GrajReset()
{
new graj1 = random_num(0,3)
 
switch(graj1)
{
case 0:
PlaySoundToClients("csfifka/fifka_play1", 1);
case 1:
PlaySoundToClients("csfifka/fifka_play2", 1);
case 2:
PlaySoundToClients("csfifka/fifka_play3", 1);
case 3:
PlaySoundToClients("csfifka/fifka_play4", 1);
case 4:
PlaySoundToClients("csfifka/fifka_play5", 1);
}
}
 
public zp_fw_gamemodes_choose_pre(game_mode_id, skipchecks)
{
// Game mode allowed
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public zp_fw_gamemodes_choose_post(game_mode_id, target_player)
{
// Pick player randomly?
g_TargetPlayer = (target_player == RANDOM_TARGET_PLAYER) ? GetRandomAlive(random_num(1, GetAliveCount())) : target_player
}
public MakeNemesis()
{
if(Active){
new const Mode_nemesis[] = "Nemesis Mode" 
new Mode_nemesis_id = zp_gamemodes_get_id(Mode_nemesis)
zp_gamemodes_start(Mode_nemesis_id)
}
}
 
// Get Alive Count -returns alive players number-
GetAliveCount()
{
new iAlive, id
 
for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
{
if (is_user_alive(id))
iAlive++
}
 
return iAlive;
}
 
// Get Random Alive -returns index of alive player number target_index -
GetRandomAlive(target_index)
{
new iAlive, id
 
for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
{
if (is_user_alive(id))
iAlive++
 
if (iAlive == target_index)
return id;
}
 
return -1;
}
 
public Losuj_Zywego()
{
/* new Players[32], Num, new_id, wylosowany;
get_players(Players, Num, "a");
 
if(Num)
{
wylosowany = random_num(1, Num)
new_id = Players[wylosowany]
client_print(0, print_chat, "Wylosowane ID: %i", new_id);
return new_id
}
else
{
client_print(0, print_chat, "d*pa !!!");
return -1
}*/
 
new new_id, wylosowany, next = 0
new tablica_zywych[34];
for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
{
if(is_user_alive(id))
{
tablica_zywych[next] = id
client_print(0, print_chat, "Zapisano id nr: %i do %i elementu tablicy", id, next);
next++
}
}
 
// do
// {
wylosowany = random_num(0, next)
new_id = tablica_zywych[wylosowany]
client_print(0, print_chat, "Wylosowany: %i, Wylosowane ID: %i", wylosowany, new_id);
// }
// while (new_id <= 0)
 
return new_id
}
 
public native_rozgrzewka_on()
{
return Active;
}
 
public native_moze_wybrac_bron_rozg(id)
{
if(moze_wybrac_bron_rozg[id])
MenuBroniRozgrzewka(id);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
PlaySoundToClients(const sound[], stop_sounds_first = 0)
{
if (stop_sounds_first)
{
if (equal(sound[strlen(sound)-4], ".mp3"))
client_cmd(0, "stopsound; mp3 play ^"sound/%s^"", sound)
else
client_cmd(0, "mp3 stop; stopsound; spk ^"%s^"", sound)
}
else
{
if (equal(sound[strlen(sound)-4], ".mp3"))
client_cmd(0, "mp3 play ^"sound/%s^"", sound)
else
client_cmd(0, "spk ^"%s^"", sound)
}
}
 
public info_snajper()
{
client_print(0, print_chat, "Serwern stworzony przez CSnajper'a - CSnajper.eu");
 
new num = random_num(60,600);
set_task(float(num), "info_snajper");
}
 
//menu broni na rozgrzewce
public MenuBroniRozgrzewka(id){
if(zp_core_is_zombie(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new Bron=menu_create("Wybierz Bron - Rozgrzewka","Bron_Handle")
 
menu_additem(Bron,"Famas + Deagle");//item=0
menu_additem(Bron,"Galil + Deagle");//item=0
menu_additem(Bron,"M4A1 + Deagle");//item=0
menu_additem(Bron,"AK47 + Deagle");//item=1
menu_additem(Bron,"SG552 + Deagle");//item=1
menu_additem(Bron,"AUG + Deagle");//item=1
menu_additem(Bron,"G3SG1 + Deagle");//item=1
 
menu_display(id, Bron,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Bron_Handle(id, menu, item){
 
if(zp_core_is_zombie(id) || !Active)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
switch(item){
case 0:{
give_item(id, "weapon_famas");
 
moze_wybrac_bron_rozg[id] = 0
}
case 1:{
give_item(id, "weapon_galil");
 
moze_wybrac_bron_rozg[id] = 0
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_m4a1");
 
moze_wybrac_bron_rozg[id] = 0
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_ak47")
 
moze_wybrac_bron_rozg[id] = 0
// give_item(id,"ammo_762nato")
// give_item(id,"ammo_762nato")
// give_item(id,"ammo_762nato")
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_sg552");
 
moze_wybrac_bron_rozg[id] = 0
 
}
case 5:{
give_item(id, "weapon_aug")
 
moze_wybrac_bron_rozg[id] = 0
}
case 6:{
give_item(id, "weapon_g3sg1")
 
moze_wybrac_bron_rozg[id] = 0
// give_item(id,"ammo_762nato")
// give_item(id,"ammo_762nato")
// give_item(id,"ammo_762nato")
}
}
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
 
menu_destroy(menu);
 
if(zp_class_human_get_next(id) == ZP_INVALID_HUMAN_CLASS)
{
zp_class_human_show_menu(id)
}
else nat_menu_questow(id)
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public fwd_PlayerSpawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!zp_core_is_zombie(id))
moze_wybrac_bron_rozg[id] = 1
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik PATYrek edytował ten post 25.12.2015 10:44

  • +
  • -
  • 0

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 25.12.2015 14:19

Errory są 2 i możesz je olać. Poza tym ich nie wkleiłeś.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 PATYrek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2015 17:13

Na pewno 2 ?

Widać 4 ...

P.S - temu wstawiłem kod gdyż liczyłem właśnie na twoją odpowiedź :D. Co do olania ich z miłą chęcią ... lecz żeby chociaż ta runda rozgrzewkowa działała a to nie działa wcale.

 

Screen:

 

10854924794362259807.png


  • +
  • -
  • 0

#4 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2015 18:13

to nie są błędy a ostrzeżenia:

1 i 2 - Loose idenation - czyli brak tabów/spacji

3 i 4 - symbol is never used {...} - nie został nigdzie użyty {...}

jak napisał Sniper Elite można to olać


Użytkownik plx211 edytował ten post 25.12.2015 18:14

  • +
  • -
  • 0

#5 PATYrek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2015 20:24

Ok, w takim razie dlaczego rozgrzewka nadal nie działa ...

Napiszcie mi tutaj jeśli łaska co jest potrzebne do działania tego pluginu ...

w konsoli po wpisaniu: amx_plugins pisze - bad.load ... to raczej nie jest ok ...

 


  • +
  • -
  • 0

#6 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 26.12.2015 12:44

Ok, w takim razie dlaczego rozgrzewka nadal nie działa ...

Napiszcie mi tutaj jeśli łaska co jest potrzebne do działania tego pluginu ...

w konsoli po wpisaniu: amx_plugins pisze - bad.load ... to raczej nie jest ok ...

Przyczyny szukaj w error logach.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#7 PATYrek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.12.2015 14:24

Ok,Sniper Elite

 

Napisałem do ciebie na GG, jak będziesz odpisz.

Jestem zainteresowany odpłatną pomocą :)

+18 konkretnie 17 lutego żeby nie było xD

Słyszałem o tej sytuacji z tamtą podszywą ciebię, po prostu żenują mnie tacy ludzie.


  • +
  • -
  • 0

#8 PATYrek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2015 14:08

Czy znajdzie się osoba która naprawi ten kod ...

Na pewno przyda się to wielu ludziom w przyszłości do serwerów ZombieMod :)


  • +
  • -
  • 0

#9 PATYrek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2015 15:08

Sam sobie poradziłem :P

* Temat zamknięty !


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych