Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dać nieśkończoność ammo dla vipa do kodu sma?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 KdN_DiM

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Stolica
Offline

Napisano 24.12.2015 19:04

Co należy dodać do kodu sma vipa aby miał nieśkończoność ammo ?



#2 asior2

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocek
Offline

Napisano 24.12.2015 19:58

Podaj .sma to Ci dopiszę ale nie teraz.


  • +
  • -
  • 0

#3 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 24.12.2015 20:07

Chcesz żeby strzelał jak powalony bez przeładowania czy chcesz żeby ammo w plecaku się nigdy nie kończyło ?


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#4 KdN_DiM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Stolica
Offline

Napisano 24.12.2015 21:56

Strzelał jak powalony

xD bez przładowania 



#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.12.2015 17:42

do plugin_init dodajesz

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

na koniec pluginu

public CurWeapon(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & FLAGA)) //na jaka flage jest vip
return;
 
set_user_clip(id, 99);
}
 
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 KdN_DiM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Stolica
Offline

Napisano 25.12.2015 21:41

dzięki :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych