Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzenie jak długo trwa flash


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.12.2015 22:20

Witam, mam pytanie: Jak sprawdzić jak długo (w sekundach) trwa oślepienie gracza? Skleciłem coś takiego, tylko nie mam pewności czy to zadziała:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_event("ScreenFade", "ev_DostalFlasha", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7=200", "7=255");
}
 
public ev_DostalFlasha(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new iCzasFlasha = floatround(float(read_data(2)) / float((1<<12))); //potem to wykorzystam :)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Online

Napisano 24.12.2015 01:46

moze tak

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new Float:g_fGameTime;

public plugin_init()
{
	register_forward(FM_Think, "GrenadeThink");
}

public GrenadeThink(iEnt)
{
	if(!pev_valid(iEnt))
	{
		return;
	}

	static szName[32];
	pev(iEnt, pev_classname, szName, 31);
	
	if(!equal(szName, "grenade"))
	{
		return;
	}

	static Float:fGameTime, Float:fDmgTime;
	fGameTime = get_gametime();
	pev(iEnt, pev_dmgtime, fDmgTime);

	if(fDmgTime > fGameTime)
	{
		return;
	}

	g_fGameTime = fGameTime;
}

dmgtime sprawdza czas 'utworzenia' granatu

pozniej nalezy sprawdzic czy dmgtime != get_gametime()


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych