Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie o możliwość crashów tej samej paczki na różnych firmach hostingowych.Nie wiedziałem jak zwięźle nazwać temat.


Najlepsza odpowiedź NoLiFeR, 06.01.2016 21:37

Problem został częściowo rozwiązany, przepraszam za niepotrzebny chaos.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.12.2015 21:34

Witam, mam dość nietypowy/dziwny problem z serwerami.

 

Od samego postawienia PaintBalla, crashuje on co mw godzinke, ale nie w tym rzecz...

 

Ta sama paczka postawiona na 1s1k, stoi już od 3 dni, i ma się dobrze. Czy jest możliwe, żeby na tej samej wersji HLDS'a tej samej wersji metamoda,dproto,amxmodx'a (krótko taki sam serwer) crashowało serwer hostowany u jednej firmy hostingowej (mowa o Pukawce), a na drugiej nie ? Może ktoś miewa podobne problemy z serwerami na w/w hostingu ?

 

Gdy pisałem na HelpDesca (krótko do hosta), odpowiedź była ciągle taka sama. Przejrzyj pluginy, któryś z nich powoduje błąd. Natomiast zarówno na localu, jak i na 1s1k, crashe nie występują. 

 

Wiecie może w czym leży problem ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 26.12.2015 01:41

Też zauważyłem tą przypadłość u siebie, że ten sam plugin działa w pełni sprawnie na localu i na 1s1k, natomiast na Pukawce "świruje".

Jakieś error logi masz ?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 26.12.2015 03:59

Z jakimi błędami pada serwer? Jest to może segmantion fault? Jeżeli tak to może inne firmy hostingowe przeznaczają zbyt mało pamięci na użytkownika i serwer to przekracza ;)


  • +
  • -
  • 1
baner_230x60.png

#4 Pukawka.pl

    Pomocny

  • Przedstawiciel Firmy

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:58
  • Imię:Pan Pukawka
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.12.2015 21:48

Pluginy są najczęściej pisane na określone środowisko i działają poprawnie tylko dla określonej wersji Metamoda, Amxmoda oraz silnika HLDS. Na działanie paczki może mieć zatem wpływ wiele czynników.

 

Bardzo często jest tak, że klienci przenoszą do nas serwery z innego hostingu bo u nas paczka działa, a gdzieś indziej są problemy. To dlatego, że niewiele ma to związku z funkcjonowaniem hostingu :)

 

Jeżeli zauważyłeś, że w jednym miejscu paczka działa poprawnie, a u nas np. serwer crashuje się po jej instalacji to jest konkretny argument i punkt wyjścia do dalszej analizy problemu. Dlatego prosimy: skontaktuj się z nami ponownie lub w nawiązaniu do tego tematu kontynuuj korespondencję w wątku dotyczącym problemu. Udzielimy Ci pomocy i zaproponujemy konkretne rozwiązanie.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Pukawka.pl


  • +
  • -
  • 0
Pukawka.pl Jest marką firmy: Open Makers ul. Kościuszki 6 80-451 Gdańsk NIP: 957-067-53-95

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.12.2015 22:39

Czy napewno są to te same wersje ? ( amxmodx , hlds itp. itd. )

Podaj oczywiście logi. Jeśli możesz plik sma.

 

I jestem ciekaw czy nie zależy to też od systemu używanego przez hostingi i wersji paczek libów.


  • +
  • -
  • 0

#6 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.12.2015 23:56

plik sma jest dość, powiedzmy robiony ręcznie, unikatowe więc publicznie niestety nie udostępnie (mogę na PW, jeżeli to pomoże.)

Wszystko prawie te same wersje (System linux, ale jakie wersje nie mam jak sprawdzić).

Liby ? :D Prawdopodobne, bo to są jedyne pliki, które mogą się różnić.

Crash z Vaultem.

 

Nie ma właśnie żadnego erroru, ani w konsoli, ani w logach :/

 

Jeżeli chodzi o określone środowisko, plugin był edytowany/pisany przez moją osobe, więc wiem że wersja środowiska jest odpowiednia :(

 

Jeszcze jedno: Mianowicie na Pukawce pojawia się błąd z Masterem, na 1s1k nie pojawiał się.

 

Wersja hlds była niedawno aktualizowana. (Osoba z "Pomocy" instalowała paczki amxx i metamod, stąd mam 99% pewność, że są wgrane poprawnie)

 

Jeszcze jedna, być może istotna informacja: PB było robione na "podstawie" Real Paintball Mod by Respect (Tzn "zapożyczyłem" toucha, i pare rzeczy z touchem związanych)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 28.12.2015 00:12

  • +
  • -
  • 0

#7 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.12.2015 01:55

// Nie mogłem edytować wcześniejszego postu

 

Po przeanalizowaniu debug.log, upewniam się w przekonaniu, że to nie wina paczki :/ 

Crashe powodują rozmaite funkcje/natywy/forwardy (np CBasePlayer::SelectItem, CBasePlayerWeapon::UpdateClientData, CBasePlayer::HasPlayerItem, CHalfLifeMultiplay::PlayerThink, ...)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 28.12.2015 01:55

  • +
  • -
  • 0

#8 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.12.2015 02:38

To samo jest z JailBreakiem (No i z ZM'mem...), ale zdarza się to rzadziej.

Dodam że przekraczana jest ilosc entów (Trigger in cliping list lub coś tego pokroju).

 

Tylko jak w ciągu 35 minut przekroczyć liczbe 100k entów ? (num_edicts 100240)

Każdy ent jest usuwany po użyciu (Sprawdzałem SPECJALNIE każdy plugin z jb.)

 

Zdarzają sie oczywiście crashe z Vaultem.

 


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 28.12.2015 02:55

  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.12.2015 06:04

Czy korzystasz z modułu typu orpheu ?


  • +
  • -
  • 0

#10 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.12.2015 11:38

Same standardowe moduły, jedyne co jest niestandardowe to VTC, ale on chb nie ma nic do rzeczy :q


  • +
  • -
  • 0

#11 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.12.2015 23:19

Cls.

 

Problem nie został rozwiązany, ale jestem/jesteśmy na dobrej drodze :)


  • +
  • -
  • 0

#12 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.01.2016 21:37   Najlepsza odpowiedź

Problem został częściowo rozwiązany, przepraszam za niepotrzebny chaos.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych