Pytanie o możliwość crashów tej samej pacz...
Najlepsza odpowiedź
NoLiFeR
06.01.2016 21:37
Problem został częściowo rozwiązany, przepraszam za niepotrzebny chaos.
Przejdź do postu
NoLiFeR
23.12.2015
Witam, mam dość nietypowy/dziwny problem z serwerami.
Od samego postawienia PaintBalla, crashuje on co mw godzinke, ale nie w tym rzecz...
Ta sama paczka postawiona na 1s1k, stoi już od 3 dni, i ma się dobrze. Czy jest możliwe, żeby na tej samej wersji HLDS'a tej samej wersji metamoda,dproto,amxmodx'a (krótko taki sam serwer) crashowało serwer hostowany u jednej firmy hostingowej (mowa o Pukawce), a na drugiej nie ? Może ktoś miewa podobne problemy z serwerami na w/w hostingu ?
Gdy pisałem na HelpDesca (krótko do hosta), odpowiedź była ciągle taka sama. Przejrzyj pluginy, któryś z nich powoduje błąd. Natomiast zarówno na localu, jak i na 1s1k, crashe nie występują.
Wiecie może w czym leży problem ?
Ogen Dogen
26.12.2015
Też zauważyłem tą przypadłość u siebie, że ten sam plugin działa w pełni sprawnie na localu i na 1s1k, natomiast na Pukawce "świruje".
Jakieś error logi masz ?
Kowalsky
26.12.2015
Z jakimi błędami pada serwer? Jest to może segmantion fault? Jeżeli tak to może inne firmy hostingowe przeznaczają zbyt mało pamięci na użytkownika i serwer to przekracza
Pukawka.pl
27.12.2015
Pluginy są najczęściej pisane na określone środowisko i działają poprawnie tylko dla określonej wersji Metamoda, Amxmoda oraz silnika HLDS. Na działanie paczki może mieć zatem wpływ wiele czynników.
Bardzo często jest tak, że klienci przenoszą do nas serwery z innego hostingu bo u nas paczka działa, a gdzieś indziej są problemy. To dlatego, że niewiele ma to związku z funkcjonowaniem hostingu
Jeżeli zauważyłeś, że w jednym miejscu paczka działa poprawnie, a u nas np. serwer crashuje się po jej instalacji to jest konkretny argument i punkt wyjścia do dalszej analizy problemu. Dlatego prosimy: skontaktuj się z nami ponownie lub w nawiązaniu do tego tematu kontynuuj korespondencję w wątku dotyczącym problemu. Udzielimy Ci pomocy i zaproponujemy konkretne rozwiązanie.
Pozdrawiamy,
Zespół Pukawka.pl
DarkGL
27.12.2015
Czy napewno są to te same wersje ? ( amxmodx , hlds itp. itd. )
Podaj oczywiście logi. Jeśli możesz plik sma.
I jestem ciekaw czy nie zależy to też od systemu używanego przez hostingi i wersji paczek libów.
NoLiFeR
27.12.2015
plik sma jest dość, powiedzmy robiony ręcznie, unikatowe więc publicznie niestety nie udostępnie (mogę na PW, jeżeli to pomoże.)
Wszystko prawie te same wersje (System linux, ale jakie wersje nie mam jak sprawdzić).
Liby ? Prawdopodobne, bo to są jedyne pliki, które mogą się różnić.
Crash z Vaultem.
Nie ma właśnie żadnego erroru, ani w konsoli, ani w logach
Jeżeli chodzi o określone środowisko, plugin był edytowany/pisany przez moją osobe, więc wiem że wersja środowiska jest odpowiednia
Jeszcze jedno: Mianowicie na Pukawce pojawia się błąd z Masterem, na 1s1k nie pojawiał się.
Wersja hlds była niedawno aktualizowana. (Osoba z "Pomocy" instalowała paczki amxx i metamod, stąd mam 99% pewność, że są wgrane poprawnie)
Jeszcze jedna, być może istotna informacja: PB było robione na "podstawie" Real Paintball Mod by Respect (Tzn "zapożyczyłem" toucha, i pare rzeczy z touchem związanych)
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 28.12.2015 00:12
NoLiFeR
28.12.2015
// Nie mogłem edytować wcześniejszego postu
Po przeanalizowaniu debug.log, upewniam się w przekonaniu, że to nie wina paczki
Crashe powodują rozmaite funkcje/natywy/forwardy (np CBasePlayer::SelectItem, CBasePlayerWeapon::UpdateClientData, CBasePlayer::HasPlayerItem, CHalfLifeMultiplay::PlayerThink, ...)
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 28.12.2015 01:55
NoLiFeR
28.12.2015
To samo jest z JailBreakiem (No i z ZM'mem...), ale zdarza się to rzadziej.
Dodam że przekraczana jest ilosc entów (Trigger in cliping list lub coś tego pokroju).
Tylko jak w ciągu 35 minut przekroczyć liczbe 100k entów ? (num_edicts 100240)
Każdy ent jest usuwany po użyciu (Sprawdzałem SPECJALNIE każdy plugin z jb.)
Zdarzają sie oczywiście crashe z Vaultem.
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 28.12.2015 02:55
NoLiFeR
28.12.2015
Same standardowe moduły, jedyne co jest niestandardowe to VTC, ale on chb nie ma nic do rzeczy :q
NoLiFeR
29.12.2015
Cls.
Problem nie został rozwiązany, ale jestem/jesteśmy na dobrej drodze
Najlepsza odpowiedź
NoLiFeR
06.01.2016
Problem został częściowo rozwiązany, przepraszam za niepotrzebny chaos.