←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pytanie o możliwość crashów tej samej pacz...


Najlepsza odpowiedź NoLiFeR 06.01.2016 21:37

Problem został częściowo rozwiązany, przepraszam za niepotrzebny chaos.

Przejdź do postu

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 23.12.2015

Witam, mam dość nietypowy/dziwny problem z serwerami.

 

Od samego postawienia PaintBalla, crashuje on co mw godzinke, ale nie w tym rzecz...

 

Ta sama paczka postawiona na 1s1k, stoi już od 3 dni, i ma się dobrze. Czy jest możliwe, żeby na tej samej wersji HLDS'a tej samej wersji metamoda,dproto,amxmodx'a (krótko taki sam serwer) crashowało serwer hostowany u jednej firmy hostingowej (mowa o Pukawce), a na drugiej nie ? Może ktoś miewa podobne problemy z serwerami na w/w hostingu ?

 

Gdy pisałem na HelpDesca (krótko do hosta), odpowiedź była ciągle taka sama. Przejrzyj pluginy, któryś z nich powoduje błąd. Natomiast zarówno na localu, jak i na 1s1k, crashe nie występują. 

 

Wiecie może w czym leży problem ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 26.12.2015

Też zauważyłem tą przypadłość u siebie, że ten sam plugin działa w pełni sprawnie na localu i na 1s1k, natomiast na Pukawce "świruje".

Jakieś error logi masz ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Kowalsky - zdjęcie Kowalsky 26.12.2015

Z jakimi błędami pada serwer? Jest to może segmantion fault? Jeżeli tak to może inne firmy hostingowe przeznaczają zbyt mało pamięci na użytkownika i serwer to przekracza ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
Pukawka.pl - zdjęcie Pukawka.pl 27.12.2015

Pluginy są najczęściej pisane na określone środowisko i działają poprawnie tylko dla określonej wersji Metamoda, Amxmoda oraz silnika HLDS. Na działanie paczki może mieć zatem wpływ wiele czynników.

 

Bardzo często jest tak, że klienci przenoszą do nas serwery z innego hostingu bo u nas paczka działa, a gdzieś indziej są problemy. To dlatego, że niewiele ma to związku z funkcjonowaniem hostingu :)

 

Jeżeli zauważyłeś, że w jednym miejscu paczka działa poprawnie, a u nas np. serwer crashuje się po jej instalacji to jest konkretny argument i punkt wyjścia do dalszej analizy problemu. Dlatego prosimy: skontaktuj się z nami ponownie lub w nawiązaniu do tego tematu kontynuuj korespondencję w wątku dotyczącym problemu. Udzielimy Ci pomocy i zaproponujemy konkretne rozwiązanie.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Pukawka.pl

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 27.12.2015

Czy napewno są to te same wersje ? ( amxmodx , hlds itp. itd. )

Podaj oczywiście logi. Jeśli możesz plik sma.

 

I jestem ciekaw czy nie zależy to też od systemu używanego przez hostingi i wersji paczek libów.

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 27.12.2015

plik sma jest dość, powiedzmy robiony ręcznie, unikatowe więc publicznie niestety nie udostępnie (mogę na PW, jeżeli to pomoże.)

Wszystko prawie te same wersje (System linux, ale jakie wersje nie mam jak sprawdzić).

Liby ? :D Prawdopodobne, bo to są jedyne pliki, które mogą się różnić.

Crash z Vaultem.

 

Nie ma właśnie żadnego erroru, ani w konsoli, ani w logach :/

 

Jeżeli chodzi o określone środowisko, plugin był edytowany/pisany przez moją osobe, więc wiem że wersja środowiska jest odpowiednia :(

 

Jeszcze jedno: Mianowicie na Pukawce pojawia się błąd z Masterem, na 1s1k nie pojawiał się.

 

Wersja hlds była niedawno aktualizowana. (Osoba z "Pomocy" instalowała paczki amxx i metamod, stąd mam 99% pewność, że są wgrane poprawnie)

 

Jeszcze jedna, być może istotna informacja: PB było robione na "podstawie" Real Paintball Mod by Respect (Tzn "zapożyczyłem" toucha, i pare rzeczy z touchem związanych)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 28.12.2015 00:12
Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 28.12.2015

// Nie mogłem edytować wcześniejszego postu

 

Po przeanalizowaniu debug.log, upewniam się w przekonaniu, że to nie wina paczki :/ 

Crashe powodują rozmaite funkcje/natywy/forwardy (np CBasePlayer::SelectItem, CBasePlayerWeapon::UpdateClientData, CBasePlayer::HasPlayerItem, CHalfLifeMultiplay::PlayerThink, ...)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 28.12.2015 01:55
Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 28.12.2015

To samo jest z JailBreakiem (No i z ZM'mem...), ale zdarza się to rzadziej.

Dodam że przekraczana jest ilosc entów (Trigger in cliping list lub coś tego pokroju).

 

Tylko jak w ciągu 35 minut przekroczyć liczbe 100k entów ? (num_edicts 100240)

Każdy ent jest usuwany po użyciu (Sprawdzałem SPECJALNIE każdy plugin z jb.)

 

Zdarzają sie oczywiście crashe z Vaultem.

 


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 28.12.2015 02:55
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 28.12.2015

Czy korzystasz z modułu typu orpheu ?

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 28.12.2015

Same standardowe moduły, jedyne co jest niestandardowe to VTC, ale on chb nie ma nic do rzeczy :q

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 29.12.2015

Cls.

 

Problem nie został rozwiązany, ale jestem/jesteśmy na dobrej drodze :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 06.01.2016

Problem został częściowo rozwiązany, przepraszam za niepotrzebny chaos.

Odpowiedz