Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"czerwona kropka" przy podstawionej bombie - jak wyłączyćDzwięk oraz sprite przy pace.

bomba czerwona kropka usunac

Najlepsza odpowiedź Asiap, 24.12.2015 01:35

TE_DLIGHT tak ale nie wszystkie wiadomosci

sprawdz w message_const.inc po

/**
 * @section TempEntity messages for message_begin()
 */
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 22.12.2015 07:21

Witam, tak jak w temacie. Jest opcja wyłączenia całkowitego lub po prostu poprzez jakiś sprytną "sztuczke" pluginem "pikacza" na podstawionej już bombie ? 

Chodzi o to czerwone "kółeczko" (sprite)

 

2012031800010.jpg


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 22.12.2015 07:23

  • +
  • -
  • 0

#2 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.12.2015 16:49

#include <amxmodx>

new g_pSpriteLed;
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin("Remove Bomb Led", "1.0", "asiap");

	register_message(SVC_TEMPENTITY, "TempEntity");
}

public plugin_precache()
{
	g_pSpriteLed = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public TempEntity()
{
	return get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE && get_msg_arg_int(5) == g_pSpriteLed ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2

#3 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.12.2015 19:56

Dziena, działą. :)

 

//Czyli można tak złapać praktycznie każdy message ? np TE_DLIGHT też ? czy są jakieś ograniczenia ?


  • +
  • -
  • 0

#4 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 24.12.2015 01:35   Najlepsza odpowiedź

TE_DLIGHT tak ale nie wszystkie wiadomosci

sprawdz w message_const.inc po

/**
 * @section TempEntity messages for message_begin()
 */

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: bomba, czerwona kropka, usunac

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych