Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z banowaniem AMXBANS


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DiKeyTV

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:50
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.12.2015 21:23

Witam mam problem, posiadam serwer 27 slotowu (pakiet Premium) na pukawka.pl

Miałem ostatnio włamanie na serwer serwer nie był zabezpieczony, 

Dostałem bana na serwerze, straciłem dostęp do FTP serwera

po jakiś 15 min dostęp był znów, lecz ban był nadal, skasowałem wszytkie bany, zostałem odbanowany,

 

potem jakiś typek ustawił sobie Admina nie wiem jakim cudem...

Jak go zbanowałem to Automatycznie zbanowało mnie..

 

Serwer zrobiłem od nowa wgrałem nową paczkę nowe zabezpieczenia konkretne za które płaciłem,

Dziś patrzę w AMXBans, a ta osoba znów ma Admina i daje bany każdemu...

 

Wyłączyłem AMXbans na stronie i w plikach, połączenie zrobiłem do user.ini,

 

Lecz też dostałem znów bana, nie wiem co może być przyczyną tego, szukam na internecie lecz nic nie znalazłem, proszę o szybką odpowiedź.


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#2 Reebok

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 20.12.2015 22:15

musisz sobie skonfigurować odpowiednio dproto

 

 

# ========================================================

# DPROTO CONFIGURATION
# ========================================================
 
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
 
 
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
 
# ClientID types (for cid_* options)
#  1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
#  2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
#  3: STEAM_ by IP
#  4: VALVE_ by IP
#  5: Deprecated - client will be rejected
#  6: reserved for future use
#  7: HLTV
#  8: STEAM_ID_LAN
#  9: STEAM_ID_PENDING
#  10: VALVE_ID_LAN
#  11: VALVE_ID_PENDING
#  12: STEAM_666:88:666
 
# Use these options to set authid's for clients
 
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 5
 
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4])
cid_NoSteam47 = 3
 
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4])
cid_NoSteam48 = 3
 
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
 
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9
 
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
 
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
 
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
 
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
 
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
 
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
 
# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1
 
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
 
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
 
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this only if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0
 
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1
 
# SteamEmuCompatMode (0 / 1)
# An analog for eSTEAMATiON's EnforceSteamEmuCompatIDMode option.
# Affects only Old RevEmu and SteamEmu emulators.
SteamEmuCompatMode = 1
 
# OldEstCompatMode (0 / 1)
# Enables/Disables fix for steamids generated by eST in 0.3.1 version.
# Set this to 1 if you want to make steamids generated by eST as in < 0.3.0 versions.
OldEstCompatMode = 0
 
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt = 
 
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 6
 
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (B) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 0
 
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
 
# SC2009_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;
 
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 3;
 
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 3;
 
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 3;
 
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;
 
# AVSMP_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 3;
 
# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 3;
 
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 3;
 
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 3;
 
 
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
 
 
# ========================================================
# ATTACKS SUPRESSION
# ========================================================
 
# FakePlayers_AntiReconnect (0/1)
# Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds)
# before fake players checks have completed.
#   Default is 1 (ON).
FakePlayers_AntiReconnect = 1
 
# FakePlayers_BanTime (minutes)
# Dproto will ban IP spamming fakeplayers for time (in minutes) specified in this variable
#   Default is 120 minutes.
#   Use 0 for permanent ban.
#   Use negative vaules to disable ban (fake players will only be kicked).
FakePlayers_BanTime = 120
 
# Exploits_CheckDownloads (0/1)
# Enable checking of requested download files against precached resources.
#   Default is 1 (ON).
Exploits_CheckDownloads = 1
 
# Exploits_DisableUploads (0/1)
# Disable file uploads (not customizations) to the server.
#   Default is 1 (ON).
Exploits_DisableUploads = 1
 
 
# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================
 
# LoggingMode:
#   0 = None
#   1 = Console
#   2 = Log Files
#   3 = Both
LoggingMode = 2
 
# ThreatsLoggingMode (0/1)
# Enable logging of threats details.
#   Default is 0 (OFF).
ThreatsLoggingMode = 0
 
# DisableNativeAuth (0/1)
# Disables valve/steam auth system.
#   For p.47 Based: Server will not connect to auth servers.
#   For All: Server will not call authorization functions.
# This is a fix for startup freeze for old (p.47) servers.
DisableNativeAuth = 0
 
# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
#   0 = New style (Source Engine)
#   1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
#   2 = Hybrid mode (Old Style sent first)
#   Default is 0 (Source Engine).
ServerInfoAnswerType = 2
 
# Game_Name (string)
# Sets game name displayed for clients
# If Game_Name is empty, native game name will be used
Game_Name = 
 
# Enables fix for proper player id displaying on HLStats server monitoring
# Enable this only if you have HLStats
HLStatsPlayerIdFix = 1
 
# Enables spreading of user setinfo topcolor and bottomcolor settings.
# Disable this if mod doesn't support coloring of player models.
SpreadUserInfoColors = 1
 
# ExportVersion (0/1)
# Enables/Disables exporting of dp_version cvar
#   1 = dp_version cvar will be exported to server rules. It will be visible in server monitoring tools (like HLSW)
#   0 = dp_version cvar will not be exported to server rules.
ExportVersion = 1
 
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = ip twojego serwera hltv bez portu !!

 


  • +
  • -
  • 0

#3 DiKeyTV

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:50
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.12.2015 21:37

Wszystko zrobiłem, ale osoba po włączeniu serwera wchodzi na serwer i banuje ludzi, a jak dam mu bana to automatycznie banuje mnie więc o co chodzi z tym? powie mi ktoś gdzie mam szukać problemu? z tym przypadkiem ... bo już zaczynam siwieć cały internet obejrzałem w poszukiwaniu przyczyny i nic...


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#4 DiKeyTV

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:50
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.12.2015 23:10

Jak dokładnie mam zabezpieczyć serwer eby hacker nie mógł podmienić mi mojego steamID
i nie mógł nic innego zrobić? żeby różne komendy mu nie działały, i jak skonfigurować doproto to najnowsze

 

Dproto 0.9.548

 

poda mi ktoś rozwiązanie np gotowe?


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#5 DiKeyTV

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:50
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.12.2015 00:56

Przepraszam za posty ale nie rozumiem tej instrukcji xD

 

Ja mam znaleźć takie coś i nadpisywać? 

# for HLTV (default is HLTV [7] )
cid_HLTV = 5
-------------------------------
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprectaed)
HLTVExcept_IP = IP_TWOJEGO_HLTV

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 3
---------------
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix ( for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4
------------
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4])
cid_NoSteam48 = 4

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych