Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem zmieniajacym modele


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoLeX971

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Jastrzębie
Offline

Napisano 12.12.2015 21:54

Witam, 

Mam pewien problem, a mianowicie próbowałem napisać plugin zmieniający modele dla vipa1 i vipa2, jednak nie chce się to przekompilować.


 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "santavips"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "LoLeX"

public plugin_init() 
{
	register_plugin("santadmins", "1.0", "LoLeX");
	register_event("ResetHUD", "resetModel", "b");
	register_event("Samuraj", "Samuraj", "b");
	register_event("Ninja", "Ninja", "b");
}
public plugin_precache() 
{
	precache_model("models/player/santa_ct/santavip_ct.mdl");
	precache_model("models/player/santa_t/santavip_t.mdl");
	precache_model("models/santaknife/santaknife.mdl");
}
//public resetModel(id, level, cid) 
//{
        //if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) 
	//{
               // new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
               // if (userTeam == CS_TEAM_T) 
		//{
                     //   cs_set_user_model(id, "santavip_t")
               // }
               // else if(userTeam == CS_TEAM_CT) 
		//{
                       // cs_set_user_model(id, "santavip_ct")
                //}
                //else 
		//{
                       // cs_reset_user_model(id)

//}
public Samuraj(id, level, cid)
{
	if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
	{
	
		new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
		if (userTeam == CS_TEAM_T) 
		{
			cs_set_user_model(id,"santavip_t")
		}
		else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
		{
			cs_set_user_model(id, "santavip_ct")
		}
		else
		{
			cs_reset_user_model(id)
}
public Ninja(id, level, cid)
{
	if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
	
		new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
		if (userTeam == CS_TEAM_T) 
		{
			cs_set_user_model(id,"santavip_t")
		}
		else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
		{
			cs_set_user_model(id, "santavip_ct")
		}
		else
		{
			cs_reset_user_model(id)
}
		

}
        return PLUGIN_CONTINUE
}

Mógłbym prosić o pomoc i pokazaniu gdzie leży błąd? 

 

  • +
  • -
  • 0

#2 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 13.12.2015 11:12

Spoiler

 

Zjadles pare klamerek


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#3 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 13.12.2015 11:41

A zamiast czegoś takiego:

//public resetModel(id, level, cid) 
//{
//if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) 
    //{
// new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
// if (userTeam == CS_TEAM_T) 
        //{
// cs_set_user_model(id, "santavip_t")
// }
// else if(userTeam == CS_TEAM_CT) 
        //{
// cs_set_user_model(id, "santavip_ct")
//}
//else 
        //{
// cs_reset_user_model(id)

//}

Możesz zrobić tak:

/*public resetModel(id, level, cid) 
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) 
    {
 new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
 if (userTeam == CS_TEAM_T) 
        {
 cs_set_user_model(id, "santavip_t")
 }
 else if(userTeam == CS_TEAM_CT) 
        {
 cs_set_user_model(id, "santavip_ct")
}
else 
        {
 cs_reset_user_model(id)

}*/

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#4 LoLeX971

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Jastrzębie
Offline

Napisano 13.12.2015 12:18

A czy register_event("Samuraj", "Samuraj", "b"); jest prawidłowo?
  • +
  • -
  • 0

#5 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 13.12.2015 21:33

A czy register_event("Samuraj", "Samuraj", "b"); jest prawidłowo?

Nie. Jak chcesz nadać model możesz to sprawdzać przy spawnie, do plugin_init:

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

później gdzieś w kodzie:

public Odrodzenie(id)
{

    //kod


    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych