Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem zmienianie błyskawic w klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 DylemaT929

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Krzysiek
Offline

Napisano 11.12.2015 15:18

Witam, otóz w klasie na sma zmieniłem ilośc błyskawić z 5 do 2 i niestety nie zmienia się i dalej jest tych 5, podsyłam wam kod do klasy

 

 
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 2;
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = 1;
 
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
 
public cod_class_skill_used(id) {
 
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
 
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
 
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
if(poprzednia_blyskawica[id]+2.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 2 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
 
puscBlyskawice(id, ofiara, 20.0, 0.2);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )        // start entity
write_short( endEntity )        // end entity
write_short( iSprite )            // model
write_byte( startFrame )        // starting frame
write_byte( frameRate )            // frame rate
write_byte( life )                // life
write_byte( width )                // line width
write_byte( noise )                // noise amplitude
write_byte( red )                // red
write_byte( green )                // green
write_byte( blue )                // blue
write_byte( alpha )                // brightness
write_byte( speed )                // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 25.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
 
remove_entity(ent);
 
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
 
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
 
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) { 
ilosc_blyskawic[id] = 2;
}
}
 
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 127);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 DylemaT929

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Krzysiek
Offline

Napisano 12.12.2015 15:56

Znalazłem odpowiedź, proszę o zamknięcie tematu


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych