Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis expa (steam SID, non-steam na nick)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shodd

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2015 10:14

Witam wszystkich mam problem na serwerze z zapisywaniem exp'a, posiadam w silniku własnoręcznie pisany plugin expmod'a i nie wiem jak ustawić aby graczom (non-steam) po zmianie mapy zapisywało zdobyty exp na nick (ze względu zmiennych ip) - natomiast dla steamowców zapisuję tak jak należy na SID.

 

1. ustawienia zapisu exp'a dla non steamowców na nick trzeba dopisać w pluginie exp moda? (żeby nie sprawiał problemu z zapisem dla steam na SID) czy wzrok skierować bardziej na pliki konfiguracyjne (.cfg czy coś)

 

dzięki za każdą pomocną odpowiedź


Użytkownik Shodd edytował ten post 11.12.2015 10:28

  • +
  • -
  • 0

#2 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 11.12.2015 10:30

Nie wiemy co znaczy własnoręcznie pisany... Nie wiemy co tam masz, czy możesz to skonfigurować cvarami...

 

Przykład poniższego kodu pozwoli zapisać Ci różne rzeczy zależnie od tego czy gracz ma steam, czy non steam.

Aby działało to poprawnie trzeba ustawić dproto dla graczy non steam, aby zaczynało się od "VALVE_"

public jakas_funcja_do_zapisywania(id)
{
	new sName[32], sAuthID[64];
	new sQuery[512];
	get_user_name(id, sName, 31)
	get_user_authid(id, sAuthID, 63)
	
	
	if(is_user_steam(id))
		formatex(sQuery, 511, "UPDATE `expmod` SET `exp` = '%i' WHERE `steam_id` = '%s'", iExp, sAuthID)
	else
		formatex(sQuery, 511, "UPDATE `expmod` SET `exp` = '%i' WHERE `nick` = '%s'", iExp, sName)
}

stock is_user_steam(id)
{
	new sAuthID[64];
	get_user_authid(id, sAuthID, 63)
	
	if(containi(sAuthID, "STEAM_"))
		return true;
	else
		return false;

        return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0
baner_230x60.png

#3 Shodd

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2015 10:34

public wczytaj_exp(id){
	new vaultkey[32],vaultdata[512]
	new authid[32], name[32]

	get_user_authid(id,authid,31)

	if(equal(authid, "STEAM_ID_LAN", 31))
	{
		get_user_name(id, name, 31)
		format(vaultkey, 31, "%s", name)
	}
	else if(equal(authid,"STEAM_0:" ,8))
	{
		format(vaultkey, 31, "%s", authid)
	}
	else return

	nvault_get(zapis,vaultkey,vaultdata,511)
	replace_all(vaultdata,256,"#"," ")
	new jeden[100],dwa[100],trzy[100],cztery[100],piec[100],szesc[100],siedem[100],osiem[100],dziew[100],dzies[100],jedenascie[100],dwanascie[100],trzynascie[100]
public zapisz_exp(id){
	new vaultkey[32],vaultdata[512]
	
	new authid[32], name[32]

	get_user_authid(id,authid,31)

	if(equal(authid, "STEAM_ID_LAN", 31))
	{
		get_user_name(id, name, 31)
		format(vaultkey, 31, "%s", name)
	}
	else if(equal(authid,"STEAM_0:" ,8))
	{
		format(vaultkey, 31, "%s", authid)
	}
	else return

Trzeba dopisać/przerobić coś w pliku .sma expmoda aby zapisywało na nick dla nsów?


  • +
  • -
  • 0

#4 Shodd

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2015 10:38

 

Nie wiemy co znaczy własnoręcznie pisany... Nie wiemy co tam masz, czy możesz to skonfigurować cvarami...

 

Przykład poniższego kodu pozwoli zapisać Ci różne rzeczy zależnie od tego czy gracz ma steam, czy non steam.

Aby działało to poprawnie trzeba ustawić dproto dla graczy non steam, aby zaczynało się od "VALVE_"

public jakas_funcja_do_zapisywania(id)
{
	new sName[32], sAuthID[64];
	new sQuery[512];
	get_user_name(id, sName, 31)
	get_user_authid(id, sAuthID, 63)
	
	
	if(is_user_steam(id))
		formatex(sQuery, 511, "UPDATE `expmod` SET `exp` = '%i' WHERE `steam_id` = '%s'", iExp, sAuthID)
	else
		formatex(sQuery, 511, "UPDATE `expmod` SET `exp` = '%i' WHERE `nick` = '%s'", iExp, sName)
}

stock is_user_steam(id)
{
	new sAuthID[64];
	get_user_authid(id, sAuthID, 63)
	
	if(containi(sAuthID, "STEAM_"))
		return true;
	else
		return false;

        return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

if(is_user_steam(id))
		formatex(sQuery, 511, "UPDATE `expmod` SET `exp` = '%i' WHERE `steam_id` = '%s'", iExp, sAuthID)
	else
		formatex(sQuery, 511, "UPDATE `expmod` SET `exp` = '%i' WHERE `nick` = '%s'", iExp, sName)

to jest kod do zapisywania exp'a tylko na steam czy S/NS? chodzi mi o to

 

SET `exp` = '%i' WHERE `steam_id` - steam?

SET `exp` = '%i' WHERE `nick` - nonsteam?

 


  • +
  • -
  • 0

#5 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 11.12.2015 10:41

Ale z tego co widzę to ludzie którzy mają STEAM_ID_LAN mają zapis na nick, a pozostali na SteamID.

Jeżeli masz prawidłowo skonfigurowane dproto to powinno działać (chyba, że reszta kodu jest skopana).


  • +
  • -
  • 0
baner_230x60.png

#6 Shodd

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2015 10:48

cięzko mi się w tym połapać trochę, wyczytałem na internecie coś takiego

Emulowanie SteamID dla nonsteam
Wiem, jak niektórzy mają problem żeby w amxbans odbanować nonsteama...
Jest na to sposób
Szukamy w dproto.cfg

cid_NoSteam47 = 8
cid_NoSteam48 = 10

I zamieniamy na

cid_NoSteam47 = 3
cid_NoSteam48 = 3

Restart i już każdy NS ma wygenerowane z IP stałe steamID.

Odnośnie amxbans ale może zmiana tego cid_NoSteam pomoże, tylko teraz nie wiem czy wina leży w konfiguracji dproto czy w kodzie pluginu

 

+ wyciąg z dproto.cfg

#
# General rule for modifying this file:
#	DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS
#

# ========================================================
# 		DPROTO CONFIGURATION
# ========================================================

# LoggingMode:
#	1 = Console
#	2 = Log Files
#	3 = Both
LoggingMode = 2


# ========================================================
# 		AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================

# ClientID types (for cid_* options)
#  1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
#  2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
#  3: STEAM_ by IP
#  4: VALVE_ by IP
#  5: Deprecated - client will be rejected
#  6: reserved for future use
#  7: HLTV
#  8: STEAM_ID_LAN
#  9: STEAM_ID_PENDING
#  10: VALVE_ID_LAN
#  11: VALVE_ID_PENDING
#  12: STEAM_666:88:666

# Use these options to set authid's for clients

# for HLTV (default is HLTV [7] )
cid_HLTV = 7

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10

# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1

# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDGIND [9]
cid_SteamPending = 9

# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1

# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1

# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1

# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1

# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1

# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3

# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1

# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this only if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0

# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatibble with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1

# SteamEmuCompatMode (0 / 1)
# An analog for eSTEAMATiON's EnforceSteamEmuCompatIDMode option. 
# Affects only Old RevEmu and SteamEmu emulators.
SteamEmuCompatMode = 1

# OldEstCompatMode (0 / 1)
# Enables/Disables fix for steamids generated by eST in 0.3.1 version.
# Set this to 1 if you want to make steamids generated by eST as in < 0.3.0 versions.
OldEstCompatMode = 0

# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0

# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (b) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4

# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 0;

# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 0;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 0;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 0;

# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 0;

# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 0;


# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!


# ========================================================
# 		ATTACKS SUPRESSION
# ========================================================

# FakePlayers_ConnectInitiationCheck (seconds)
# Sets the time, in seconds, in which client should initiate
# game session (in other words, send the "new" command) after it has
# been connected. If client did not initiated game session, it will be marked as
# fake and kicked.
#   Default is 6 seconds.
#   Use 0 to disable this check.
FakePlayers_ConnectInitiationCheck = 6

# FakePlayers_ClientValidationCheck (seconds)
# Sets the time, in seconds, in which client should answer to random unique command
# sent by server. If client did not answered for this command, it will be marked as 
# fake and kicked.
#	Default is 8 seconds.
#	Use 0 to disable this check.
FakePlayers_ClientValidationCheck = 8

# FakePlayers_AntiReconnect (0/1)
# Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds)
# before fake players checks have completed.
# This check will work only if FakePlayers_ClientValidationCheck and
# FakePlayers_ConnectInitiationCheck are enabled.
#   Default is 1 (ON)
FakePlayers_AntiReconnect = 1

# FakePlayers_BanTime (minutes)
# Dproto will ban IP spamming fakeplayers for time (in minutes) specified in this variable
#   use 0 for permanent ban
#   use negative vaules to disable ban (fake players will only be kicked)
FakePlayers_BanTime = 120

# ========================================================
# 		OTHER STUFF
# ========================================================

# DisableNativeAuth (0/1)
# Disables valve/steam auth system. 
#   For p.47 Based: Server will not connect to auth servers.
#   For All: Server will not call authorization functions. 
# This is a fix for startup freeze for old (p.47) servers.
DisableNativeAuth = 0

# ServerInfoAnswerType (0/1)
# Sets server answer type for query requests
# 	0 = New style (Source Engine)
#	1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
#	2 = Hybrid mode - best solution for now, server is visible anywhere
ServerInfoAnswerType = 2

# Game_Name (string)
# Sets game name displayed for clients
# If Game_Name is empty, native game name will be used
Game_Name = 

# Enables fix for proper player id displaing on HLStats server monitoring
# Enable this only if you have HLStats
HLStatsPlayerIdFix = 0

# ExportVersion (0 / 1)
# Enables/Disables exporting of dp_version cvar
# 1 = dp_version cvar will be exported to server rules. It will be visible in server monitoring tools (like HLSW)
# 0 = dp_version cvar will not be exported to server rules. 
ExportVersion = 1

# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprectaed)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1

Użytkownik Shodd edytował ten post 11.12.2015 10:53

  • +
  • -
  • 0

#7 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 11.12.2015 12:25

cid_NoSteam48
cid_SteamPending
cid_RevEmu
cid_SC2009
cid_OldRevEmu
cid_AVSMP
cid_Setti
cid_SXEI

Te wszystkie wartości ustaw na 8, a potem sprawdź czy non steam mają STEAM_ID_LAN w statusie.


  • +
  • -
  • 1
baner_230x60.png

#8 Shodd

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2015 12:34

@Kowalsky pomogło, teraz każdy ns nie zależnie od tego jaki ma nick posiada STEAM_ID_LAN, rozwiązane - można zamknąć:)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych