Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błędy w nvault (invalid vault)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Z_Nosa_Do_Buzi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.12.2015 16:19

Tak jak w temacie mam taki problem ;/

 

L 12/06/2015 - 16:16:25: [nVault] Invalid vault id: 0

L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cso_zombie_scenario.amxx")
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] Run time error 10: native error (native "nvault_set")
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] [0] cso_zombie_scenario.sma::Save_PlayerLevel (line 5564)
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] [1] cso_zombie_scenario.sma::client_disconnect (line 652)
L 12/06/2015 - 16:16:25: [nVault] Invalid vault id: 0

L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cso_zombie_scenario.amxx")
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] Run time error 10: native error (native "nvault_close")
L 12/06/2015 - 16:16:25: [AMXX] [0] cso_zombie_scenario.sma::plugin_end (line 5545)

 

public plugin_end()
{
nvault_close(g_vault);
} 
 
Save_PlayerLevel(id)
{
new PlayerName[32], PlayerAuthID[35];
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName))
get_user_authid(id, PlayerAuthID, charsmax(PlayerAuthID))
 
new vaultkey[64], vaultdata[256];
 
if(SteamUser[id] == true)
{
format(vaultkey, 63, "%s-LevelInfo", PlayerAuthID)
} else {
format(vaultkey, 63, "%s-LevelInfo", PlayerName)
} 
 
format(vaultdata, 255, "%i#%i#", Player_Exp[id], Player_Level[id])
nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata) 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
Load_PlayerLevel(id)
{
new PlayerName[32], PlayerAuthID[35];
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName))
get_user_authid(id, PlayerAuthID, charsmax(PlayerAuthID))
 
new vaultkey[64], vaultdata[256];
 
if(SteamUser[id] == true)
{
format(vaultkey, 63, "%s-LevelInfo", PlayerAuthID)
} else {
format(vaultkey, 63, "%s-LevelInfo", PlayerName)
}
 
format(vaultdata, 255, "%i#%i#", Player_Exp[id], Player_Level[id])
nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
 
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
 
new playerxp[32], playerlevel[32];
 
parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
 
Player_Exp[id] = str_to_num(playerxp)
Player_Level[id] = str_to_num(playerlevel)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

public client_disconnect(id)
{
Save_PlayerLevel(id)
 
if(Status[id] == LOGGED || Status[id] == REGISTERED)
{
Accounts_Save(id)
}
 
new szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);
 
print_color(0, "%L", LANG_PLAYER, "PLAYER_LEFTGAME", szName);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}  


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych