Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Auto bunnyhop w klasie & poprawa modułu odrzutowego

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 GieeF

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 05.12.2015 21:04

Witam.

1) Jak najłatwiej napisać funkcje w klasie odpowiadającą za auto bh? Myślałem, żeby zrobić to w prethink'u, nawet próbowałem, ale jakoś mi to nie działa. 

2) Obecnie moduł odrzutowy działa tak, że przy użyciu teoretycznie wyrzuca nas do przodu, ale blokujemy się o nierówne powierzchnie. Z tego względu trzeba przed użyciem skoczyć. Chcę wyeliminować konieczność skakania przed wciśnięciem E. Czy mógłby mi ktoś w tym pomóc? 

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych