Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sekundy po zakończeniu rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dunai8282

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Władimir
Offline

Napisano 26.11.2015 20:22

Mam pytanie, czy jest możliwość zwiększenia czasu zaraz po zakończonej rundzie? Przykładowo skończy się runda i chcę wziąć broń po zabitym przeciwniku ale jest za mało czasu, da się wydłużyć ten czas?


  • +
  • -
  • 0

#2 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 26.11.2015 22:01

W SourceModzie jest cvar mp_round_restart_delay, ale wątpie, żeby istniało coś podobnego w 1.6.


  • +
  • -
  • 0
baner_230x60.png

#3 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.11.2015 22:33

Da się to zrobić tylko Sztucznie... Tzn tworzysz fakeboty, umieszczasz w niewidocznym miejscu (uprzednio dając je do obu drużyny) i zabijasz dopiero po 2-3 sekundach po tym jak zginie ostatni członek drużyny. Wydłużasz w ten sposób czas, ale może powstać wiele bugów :/ O innych sposobach w cs 1.6 nie słyszałem, ale może istnieją :) Poczekaj na odpowiedź bardziej doświadczonych osób.


  • +
  • -
  • 0

#4 Dunai8282

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Władimir
Offline

Napisano 27.11.2015 13:09

Ok, czyli nie da się, po prostu dawno w 1.6 nie grałem i myślałem, że jest tak jak i w GO. Dzięki za odpowiedź.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych