Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Items API


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 26.11.2015 14:20




Items API

Description

Simple API for create custom items.
This can be used for the creation of healthkits, keycards, etc.

Natives

Register item.

  • item_create(const pick_func[]);
Set model index to item.
  • item_set_modelindex(item, modelindex);
Set collision box size to item.
  • item_set_size(item, const Float:fSize[3]);
Check if the entity is a item.
  • bool:item_is_valid(ent);
Spawn item by index.
  • item_spawn(item, const Float:fOrigin[3]);
Remove item correctly.
  • item_remove(ent);

How to use?

  • Use item_create native for create new item (Pass the name of the callback function that is executed when item was picked).
  • Use item_set_modelindex native for set modelindex to item.
  • Use item_set_size native for set size to item.
  • Create callback function. Function must return ITEM_PICKED if item has been picked and ITEM_IGNORED if not.

Example


PHP Code:


#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#include <api_items>

#define PLUGIN "[Item] CS Defuse Kit"
#define VERSION "0.1.0"
#define AUTHOR "Hedgehog Fog"

new g_itemIndex;
new
g_itemMdl;

public
plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

g_itemIndex = item_create("on_item_picked");
item_set_modelindex(g_itemIndex, g_itemMdl);
item_set_size(g_itemIndex, Float:{8.0, 8.0, 4.0});

register_clcmd("dk", "clcmd_dk");
register_clcmd("say /dk", "clcmd_dk");
}

public
plugin_precache()
{
g_itemMdl = precache_model("models/w_thighpack.mdl");
}

public
clcmd_dk(id)
{
new
Float:fOrigin[3];
fm_get_aim_origin(id, fOrigin);

fOrigin[2] += 4.0;

item_spawn(g_itemIndex, fOrigin);
}

public
on_item_picked(id, ent)
{
if(
cs_get_user_defuse(id))
return
ITEM_IGNORED;

cs_set_user_defuse(id, 1);

return
ITEM_PICKED;
}



Attached Files Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (api_items.sma - 4.0 KB) Dołączona grafikaapi_items.inc (1.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych