/* Plugin generated by AMXX-Studio */Witam ma problem z zmienieniem modelu noża ninji kompilacja była bez żadnych błędów , a gdy klasę wrzucę na serwer to serwer pada .. Niżej podaje kod .sma . Jakby ktoś mógł zerknąć .
#include
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Ninja [VIP]";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
ColorChat(id, GREEN, "[Forum] ^x01 Nie masz uprawnien do uzywania klasy ^x04Ninja");
ColorChat(id, GREEN, "[Forum] ^x01 Jezeli chcesz miec dostep do klasy ^x04Ninjal^x01 i kilku innych, zakup konto VIP.");
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/w_knife.mdl");
precache_model("models/cod/p_knife.mdl");
precache_model("models/cod/v_knife.mdl");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_knife.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_knife.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/p_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problem z zmienieniem modela noża ninji cod mod
#1
Napisano 23.11.2015 23:02
#2
Napisano 23.11.2015 23:06
Te wszystkie #include serio masz puste? czy tylko usunąłeś teraz?/
//edit nie wazne, przeciez gdybys nie mial ich to bys nie mogl skompliować
Użytkownik BartekB edytował ten post 23.11.2015 23:34
#3
Napisano 24.11.2015 07:07
no właśnie , a dało się . Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje ?
Użytkownik hgjghdfd edytował ten post 24.11.2015 07:08
#4
Napisano 26.11.2015 21:39
Jesteś pewien, że wrzuciłeś ten model odpowiednio, tak jak ścieżka kieruje? Ja gdy tego nie zrobiłem, to właśnie miałem tak z serwerem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych