Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zmienieniem modela noża ninji cod mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 hgjghdfd

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:M-ce
Offline

Napisano 23.11.2015 23:02

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Ninja [VIP]";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
ColorChat(id, GREEN, "[Forum] ^x01 Nie masz uprawnien do uzywania klasy ^x04Ninja");
ColorChat(id, GREEN, "[Forum] ^x01 Jezeli chcesz miec dostep do klasy ^x04Ninjal^x01 i kilku innych, zakup konto VIP.");
return COD_STOP;

}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/w_knife.mdl");
precache_model("models/cod/p_knife.mdl");
precache_model("models/cod/v_knife.mdl");

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_knife.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_knife.mdl")
}
}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/p_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE;

}

Witam ma problem z zmienieniem modelu noża ninji kompilacja była bez żadnych błędów , a gdy klasę wrzucę na serwer to serwer pada .. Niżej podaje kod .sma . Jakby ktoś mógł zerknąć .


  • +
  • -
  • 0

#2 BartekB

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Home
Offline

Napisano 23.11.2015 23:06

Te wszystkie #include serio masz puste? czy tylko usunąłeś teraz?/

//edit nie wazne, przeciez gdybys nie mial ich to bys nie mogl skompliować :)


Użytkownik BartekB edytował ten post 23.11.2015 23:34

  • +
  • -
  • 0

#3 hgjghdfd

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:M-ce
Offline

Napisano 24.11.2015 07:07

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

 

no właśnie , a dało się . Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje ?


Użytkownik hgjghdfd edytował ten post 24.11.2015 07:08

  • +
  • -
  • 0

#4 FilkuSek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Grzegorz
Offline

Napisano 26.11.2015 21:39

Jesteś pewien, że wrzuciłeś ten model odpowiednio, tak jak ścieżka kieruje? Ja gdy tego nie zrobiłem, to właśnie miałem tak z serwerem. 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych