Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Robienie granatów wrażliwymi na strzał.Oraz być może inne enty też.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.11.2015 08:17

Nie chcecie wiedzieć ile dni straciłem zanim przez przypadek to odkryłem.

 

Chciałem zrobić minę, w którą jak się strzeli to wybuchnie. Użyłem więc granata HE i zmieniłem mu model. Niestety ta klasa bytu (grenade_projectile) nie dawała mi możliwości postrzału. Po ustawieniu offsetów takich jak takedamage na 2 oraz health i maxhealth dawało się zadać obrażenia ale tylko poprzez wybuch czegos obok, strzał przenikał przez niego. Na rozwiązanie wpadłem przez przypadek kiedy to postanowiłem użyć innego bytu (weapon_hegrenade) i po ustawieniu mu kilku właściwości niezwiązanych na pozór z solidem czy collisionem nagle przestał odbierać pociski. Okazało się, że sęk tkwi w ownerze.

Wystarczy ustawić mu ownera na -1 i zacznie przyjmować strzały. Następujący kod sprawi, że granat po strzeleniu w niego wybuchnie:

Entity_SetOwner(iGrenade,-1)
SetEntProp(iGrenade, Prop_Data, "m_takedamage",2);
SetEntProp(iGrenade, Prop_Data, "m_iMaxHealth", 12);
SetEntProp(iGrenade, Prop_Data, "m_iHealth", 10);

Oczywiście rzadko uda się postrzelić granat w locie, ale można to wykorzystać np do jakichś min czy cuś. zhookować spawn bytu, w Timerze na 0.2 sek ustawic mu nextthink na -1 zeby zapobiec wybuchowi i taka mina bedzie sobie lezala az ja ktos postrzeli, a mozna tez jej dorobic jakis aktywator :) Dziele się w z wami tą wiedzą, bo 3 dni mi zajęło zanim to odkryłem. Mam nadzieję, że komuś się to przyda do zrobienia czsegoś fajnego.


Użytkownik grankee edytował ten post 22.11.2015 08:18

  • +
  • -
  • 4




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych