Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ham_Touch i problem z ID gracza.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 16.11.2015 21:56

Witam,

 

Próbuję zrobić plugin który liczy odległość granata od gracza gdy granat dotknie ziemi pierwszy raz.

Problem leży w tym że w funkcji do Ham_Touch nie działa poprawnie id gracza...

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Grenade Distance"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."

new Float:player_origin[33][3], bool:grenade_touched;

public plugin_init() {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    RegisterHam(Ham_Touch, "grenade", "Touch")
}

public grenade_throw(id, greindex, grenade) {
    
    if(grenade == CSW_SMOKEGRENADE) {
        
        new origin[3];
        
        get_user_origin(id, origin);
        
        for(new i=0;i<3;i++)
            player_origin[id][i] = float(origin[i]);
            
        client_print(id, print_chat, "Rzuciles granat");
        
        grenade_touched = false;
    }
    
}

public Touch(ent, id) {
    
    if(!grenade_touched) {
        new Float:grenade_origin[3], Float:final_dist[3];
        
        grenade_touched = true;
        
        fm_get_brush_entity_origin(ent, grenade_origin);

        xs_vec_cross(grenade_origin, player_origin[id], final_dist);
        
        client_print(0, print_chat, "Granat wyladowal %.1f unitow od gracza", final_dist);
    }    
    
}

Jakieś sugestie co tu jest nie tak? Gdy używam player_origin[33][3] to w Touch gdy sprawdzam player_origin[id][0] wychodzi 0.0. Gdy jednak użyję player_origin[3] to już normalnie pokazuje...

 

@Edit

Ale Ja jestem głupi... Niby w jaki sposób miało by to być id gracza?... Ehh.

Delete to coś pls :(


Użytkownik oeN. edytował ten post 16.11.2015 22:02

  • +
  • -
  • 0

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 16.11.2015 22:40

Jeden z tych ent i id są granatem. A żeby pobrać id właściciela granatu trzeba posłużyć się:

new id = pev(ent, pev_owner);

o to ci chodzi?


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#3 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.11.2015 11:46

Już sobie poradziłem, użyłem do tego engine, no ale mniejsza. Pzerwa od Pawna robi swoje...


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych