Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosta pętla jest za trudna :s


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 03.10.2009 11:43

new players[32], inum, name[33] 
        get_players(players, inum, "ch") 
        for(new i = 0; i < inum; i++) 
        { 
            get_user_name(players[i],name,32) 
            console_print(id,"#%d %s - %s  %d",i+1,name,ex_interp[i+1], rate[i+1])            
        }

Jak przerobić tą pętle aby nie pobierała mi nazwy serwera i wyświetlała jako gracza?
próbowałem już wszystkimi metodami ale wtedy wyświetla mi o jeden interp niżej w sensie:
Id 1 Name1 Interp=0
id 2 name2 interpgracza1[/quote]
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.10.2009 17:18

Hmm... pobralo by ci nazwe serwera gdybys dal id=0 do get_user_name (nie sprawdzane, ale tak jest :F) a gdy id jest gracza to bierze jego imie... Jestes pewny, ze w tym miejscu pobiera ci nazwe sewera?

Poza tym:
i+1 to niejest id gracza
Zrob se:
new tid 
for(new i = 0; i < inum; i++) 
{
tid= players[i]
get_user_name(tid,name,32) 
console_print(id,"#%d %s - %s  %d",i+1,name,ex_interp[tid], rate[tid])  
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 03.10.2009 20:23

new players[32], inum, name[32]

	get_players(players, inum, "ch") // Nie lepiej get_playersnum() ? bo nie za bardzo wiem do czego ta flaga "ch"

	for(new i = 1; i <= inum; i++)

	{

		new tid = players[i]

		get_user_name(tid,name,31)

		console_print(id,"#%d %s - %s  %d",i,name,ex_interp[tid], rate[tid])           

	}

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.10.2009 21:23

get_players - to jest funkcja do zbierania id graczy na serwie (a flagi sa by ignorowac id botow, hltv, martwych, teamow i innych wzaleznosci od flag)

get_playersnum - jest do pobrania informacji ile graczy jest teraz na serwie, dla celow "statystycznych" np. jak jest malo graczy to dajesz im bonus by chcieli dluzej grac az sie ludzie zbiora :F

Napisz czy dziala :F
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 03.10.2009 23:01

Miczu twoj kod dziala bez zarzutu ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych