Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
m_antirusher miczu
#1
Napisano 19.06.2008 20:07
#2
Napisano 19.06.2008 21:58
W wakacje będę probowal cos wymyslic...
#3
Napisano 20.06.2008 14:18
#4
Napisano 20.06.2008 14:55
#5
Napisano 20.06.2008 15:53
btw. niedługo wypuszczę nową wersję, zoptymalizowaną porządnie, bo ten plugin ostro daje po d*pie, w dodatku trochę błędów jest.
Ktoś komu nie działa antyrusher - niech się zgłosi do mnie na pw
#6
Napisano 20.06.2008 18:01
#7
Napisano 20.06.2008 20:34
smaSeba, takowe pytanko... planujesz wydac z czy bez .sma, bo jesli bez to bedzie bardzo trudno potwierdzic, ze jest 'zoptymalizowane' ;>
Między innymi używanie engine w obecnych czasach nie jest odpowiednie, w dodatku poprawię czytelność kodu. Co prawda mistrzem optymalizacji nie jestem ale coś będzie lepiej.
I chcę aby ktoś się odezwał komu nie działa, bo chyba wiem ocb ;d
#8
Napisano 20.06.2008 20:51
Jesli sie nie wstydzisz to mozesz sie podzielic przypuszczeniami. na pewno to by pomoglo paru serwerom.
#9
Napisano 20.06.2008 21:13
A co do niedziałania ar wydaje mi się problem z wiadomością HLTV, bo np. bezpośrednio w tym evencie nie da się zmienić życia graczom.
#10
Napisano 20.06.2008 22:28
round_start++to faktycznie mozna dac w deklaracji na 1, ale sadze ze bardziej winne jest to ze zanim ktokolwiek wejdzie na serwer to plug liczy graczy w teamach po zmiane mapy, a ze ich jeszcze nie ma to wylancza AR ;-)
Co do HLTV
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") To to jest prawidlowy sposob deklaracji startu nowej rundy (zrodlo alliedmods.net), w przeciwienstwie do np. resetHUD ktory sie resetuje w paru innych przypadkach (ale i tak dalem warunek round_start>0 czyli nawet jak sie uruchomi 5x to i tak bedzie czytal to jak round_start==1 - czyli z wlaczonym wykrywaniem rashu).Osobiscie mialem wiecej watpliwosci do kodu z ver. 1.4
floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) == read_data(1)Sprawdza ona czy obecny czas z cvara i obecny czas z eventa (brane z read_data(1) ) sa sobie rowne - podejzewalem, ze jesli serwer zacznie lekko szwankowac i bedzie mial pare mili sekund roznicy to przestanie uruchamiac wykrywanie rashu, ale jak znajomy z problemem testowal pluga bez tej czesci to z tego co pamietam nie zauwazyl roznicy to nie wydawalem z tego powodu nowej wersji, jako ze nic rewolucyjnego by nie wprowadzila Jak juz mowilem jak będę mial nareszcze wolny czas to będę kombinowal na powaznie...
#11
Napisano 21.08.2008 12:06
get_players ( players[32], &num, const flags = )która powinna zwracać liczbę żywych graczy, ale:
"We don't really support get_players() with flags anymore. It was a bad idea and if it was our choice, it would have never been added to the original AMX Mod." - BAILOPANW moim przypadku wystarczyło napisać nową funkcje która zwracała poprawne wyniki i już od tej pory nie ma problemów z wyłączaniem się. Doszedłem do tego wniosku gdy okazało się że AR wyłączał się przy full serwie a powodem była ilość żywych graczy CT - 0
#12
Napisano 21.08.2008 16:11
Zaraz cos zrobie by to ominac.
#13
Napisano 21.08.2008 16:44
playnum(players[32], &num, const flags[]="", const team[]="")
{
num = 0
new pteam = 0
if (equal(team,"CT"))
pteam = 2
else if (equal(team,"TERRORIST"))
pteam = 1
new max = get_maxplayers()
for (new i=1; i<=max; ++i)
{
if (read_flags(flags) & read_flags("a"))
{
if (is_user_alive(i))
{
if (read_flags(flags) & read_flags("e"))
{
if (get_user_team(i)==pteam)
{
players[num] = i
num++
}
} else
{
players[num] = i
num++
}
}
}
}
}Działa tylko na flagi "a" i "e" i na pewno dało się ją lepiej napisać, ale jak dla mnie dobrze działa.Pozamieniałem wszystkie funkcje:
get_players(players,num,"ae","TERRORIST") get_players(players,num,"ae","CT") get_players(players,num,"a")na:
playnum(players,num,"ae","TERRORIST") playnum(players,num,"ae","CT") playnum(players,num,"a")Mam nadzieje że to pomoże do czasu wypuszczenia oficjalnych poprawek
#14
Napisano 21.08.2008 17:02
AR 2.6 v. Alfa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









