Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PTB na serwer 32 slotowy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bakul. <3

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:612
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.10.2009 10:57

Witam, szukam PTB skonfigurowanego pod 32 sloty. Miałem PTB, jednak działało ono trochę dziwnie. Pozwalało nawet na sytuacje, że drużyna wygrywająca miała 19 graczy, a przegrywająca 12. Ogólnie dziwnie działało.

Jeśli ktoś ma, to proszę o udostępnienie wraz z konfiguracją.
  • +
  • -
  • 0

#2 feever

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 03.10.2009 15:17

ptb.cfg wystarczy:

echo [PTB] Wczytywanie Ptb.cfg. 
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. 
mp_autoteambalance 0 
mp_limitteams 0 

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. 
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD 
ptb_saychat 0 
              
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" 
// 1 = domyslny 
ptb_transfer_type 3 

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni 
ptb_switch_immunity 0 

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca 
ptb_limitjoin_immunity 0 

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) 
ptb_immunity_level "c" 

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) 
ptb_access_level "l" 

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 
ptb_show_in_hlsw 1 


// team selection control 
amx_ptb limitjoin    on     // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny 
amx_ptb limitafter   0        // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn 
amx_ptb limitmin     4        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn 
amx_ptb maxsize      17       // maksymalna wielkosc druzyny 
amx_ptb maxdiff      1        //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie 
amx_ptb autorounds   3        // number of first rounds into match, which allow autojoin only 
amx_ptb wtjauto      1        // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony 
amx_ptb wtjkick      5        // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony 
amx_ptb kick         off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) 
amx_ptb savewtj      off     // zapisuj wtj do pliku wtj.log 

// team balancing actions 
amx_ptb switch       on        // przerzuc/transferuj graczy 
amx_ptb switchafter  2        // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie 
amx_ptb switchmin    5        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie 
amx_ptb switchfreq   1        // relative next possible switch round 
amx_ptb playerfreq   7        // relative next possible switch round for player 
amx_ptb forceswitch  0        // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne 
amx_ptb deadonly     off     //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD 

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) 
amx_ptb tellwtj      off     //  informuj o probach WTJ 
amx_ptb announce     off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy 
amx_ptb sayok        off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK 
amx_ptb typesay      off    // uzywaj wiadomosci HUD 

// team strength limits 
amx_ptb maxstreak    3        // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza 
amx_ptb maxscore     2        // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry 
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny 
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny 
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating 
amx_ptb maxincidents 50        // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN 
amx_ptb scaledown    2        // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

  • +
  • -
  • 0

#3 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.10.2009 00:38

Interesuje Cie ( pod 32 sloty ) to
amx_ptb maxsize      16       // maksymalna wielkosc druzyny


#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 04.10.2009 00:53

Pozwalało nawet na sytuacje, że drużyna wygrywająca miała 19 graczy, a przegrywająca 12.

zmien tez
ptb_transfer_type 3
na 1.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych