Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o naprawe klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kuleczkan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 06.11.2015 00:50

Hej, proszę was o pomoc, mianowicie zedytowałem pewną klasę i nie wiem dlaczego jej umiejętność nie działa :( ktoś może pomóc?

Głównie chce aby klasa potrafiła się leczyć od zadanych obrazen, lub posiadała wampirze obrazenia.
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fun>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

 

#define PROCENT 30

 

new const nazwa[] = "Narodowiec";

new const opis[] = "Wysysasz 30% hp przeciwnika";

new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FIVESEVEN;

new const zdrowie = 30;

new const kondycja = 2;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;

 

new ma_klase[33];

 

public plugin_init()

{

      register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

 

      cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

     

      RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamagePost", 1);

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

      ma_klase[id] = true;

}

 

public cod_class_disabled(id)

{

      ma_klase[id] = false;

}

 

public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(!is_user_alive(idattacker))

                return HAM_IGNORED;

               

        if(!ma_klase[idattacker])

                return HAM_IGNORED;

       

        new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);

        new Float:nowe_zdrowie = damage * (PROCENT/100) + pev(idattacker, pev_health);

       

        set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);

       

        return HAM_IGNORED;

}


Użytkownik Kuleczkan edytował ten post 06.11.2015 00:57

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych