Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie scenario

Tworzenie prostej klasy dla botów.

zombie scenario

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Ziemowit /F/

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.11.2015 18:34

Witam! 
Dziś pokaże wam jak zrobić prostą klasę pod ZBS (Zombie  Scenario)
 
Ważne:
1.Ta klasa jest stworzona dla bota , czyli nie możemy jej dać żadnych supermocy.
2.Ten poradnik ma na celu pokazanie jak to zrobić , nic po za tym.
3.Kod jest przeklejony ale nie widzę innego sposobów na zrobienie tego.
4.Zombie możemy zmienić jedynie model i dać kilka upgradów.
 
Etap Pierwszy:
Dodajemy na początek kodu:
#include <amxmodx>
#include <zombie_scenario>

Etap Drugi:

Dodajemy model i nazwę klasy:

new const zb_model[] = "models/player/zombieZwyczajny/zombieZwyczajny.mdl"
new g_zclass_zombieZwyczajny zb_modelindex

Etap Trzeci:

Dodajemy plugin_init czyli cała nazwa klasy itp.

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZBS] Klasa Zombie:zombieZwyczajny", "1.0", "Ziemowit /A/");
}

Etap Czwarty:

Na koniec dajemy to:

public plugin_precache()
{
	zb_modelindex = precache_model(zb_model)
	
	g_zclass_zombieZwyczajny = zbs_register_class(460.0, zb_model, zb_modelindex)
}

Uwaga:

Tak jak mówiłem to jest zwykłe edytowanie klasy zombie.

 

Plany na przysłość:

1.Dodanie stat (HP,Szybkość)

2.Pokazanie w jaki sposób dodajemy extra itemy..

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie scenario

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych