Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

VelocityByAim [Sourcemod]Bardzo przydatne huh


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 27.10.2015 15:17

 

Generuje velocity na podstawie celowania gracza.

Tzn. generuje velocity o mocy równej Float:power w przód uwzgledniając angles (obrócenie) bytu.

stock VelocityByAim(id, Float:fVelocity[3], Float:power)
{
	GetEntPropVector(id, Prop_Data, "m_vecVelocity", fVelocity);
	decl Float:ang[3];
	GetClientEyeAngles(id, ang);
		
	GetAngleVectors(ang, fVelocity, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR);
	NormalizeVector(fVelocity, fVelocity);
	ScaleVector(fVelocity, power);
}

Przykładowe użycie:

decl Float:fVec[3];
VelocityByAim(id, fVec, 666.0);

Wymaga: #include <sdktools>


Użytkownik Droso edytował ten post 27.10.2015 15:17

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych