Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CS:GO] Deathmatch Goes Advanced wydłużenie rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BartK

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Bartek
Offline

Napisano 14.10.2015 23:49

Siema, wgrałem sobie na serwer wyżej wymieniony plugin, lecz czas rundy to 2 minuty 15  sekund co jest stanowczo za krótkie. Po mimo zmiany w gamemode_custom na 15 minut nadal nic.

W konsoli pokazuję prawidłowo że runda będzie trwała 15 min. 
 

 

"mp_roundtime" = "15" ( def. "5" ) min. 1.000000 max. 60.000000 game notify replicated - How many minutes each round takes.

Wygląda to tak:

1. Rozgrzewka 30 sekund
2. Po rozgrzewce na tablicy czasu pokazuje się 16 min, po czym spawnujemy się i czas zmienia się na 2 min 15 sek. 

Próbowałem coś modyfikować deathmatch.ini dodając czas w tym miejscu::

 

 

  "fy"

        {
            "LoadRound"
            {
                "Game Modes" "Deathmatch"
                
            }
            
            "LoadWarmup"
            {
                "Game Modes" "Default Warmups"
            }
            
            "#LoadType" "KeptLoads"
            "#LoadType" "LockedLoads"
            
            "Load"
            {
                "Configs" "Random Spawn"
            }
            
            "Cvars"
            {
                "mp_teammates_are_enemies" "1"
                "mp_roundtime" "15"                             /// tutaj tego nie powinno byc
                "mp_timelimit" "15"
            }

Przez co plugin w ogóle ma problemy i się nie włącza. 

Wgrałem deathmatch_simple.ini zmieniając mu nazwę na deathmatch.ini i serwer działa. Również próbowałem do deathmatch_simple.ini dodawać :
 

 

// Warmup time?

                "dm_warmup_time"   "30"

// Round time ?
 "mp_roundtime" "15"

Ale to nic nie zmienia i dalej czas rundy to te głupie 2 minuty :(

Pomocy?

Pozdrawiam :)
 


Użytkownik BartK edytował ten post 14.10.2015 23:51

  • +
  • -
  • 0

#2 darek1500

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 16.10.2015 17:33

mam ten sam problem, poradziłeś sobie może już z nim?


  • +
  • -
  • 0

#3 BartK

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Bartek
Offline

Napisano 17.10.2015 16:31

Nie :D dlatego też marnuje hajs bo serwer siedzi wyłączony 


  • +
  • -
  • 0

#4 darek1500

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 17.10.2015 20:10

doszedłem tylko do tego żeby stworzyć server.cfg w csgo/cfg ale dużo nie daje bo rundy się nie ładują i tylko rundy bo reszta wchodzi -.-

 


  • +
  • -
  • 0

#5 schmit

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Czewa
Offline

Napisano 07.11.2015 22:07

Zmieniasz po prostu w ustawieniach trybu jakiś masz wybrany i to wszystko :) 

Pytanie do Ciebie wiesz może jak wyłączyć only HS?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych