[CS:GO] Deathmatch Goes Advanced wydłużeni...
BartK
14.10.2015
Siema, wgrałem sobie na serwer wyżej wymieniony plugin, lecz czas rundy to 2 minuty 15 sekund co jest stanowczo za krótkie. Po mimo zmiany w gamemode_custom na 15 minut nadal nic.
W konsoli pokazuję prawidłowo że runda będzie trwała 15 min.
"mp_roundtime" = "15" ( def. "5" ) min. 1.000000 max. 60.000000 game notify replicated - How many minutes each round takes.
Wygląda to tak:
1. Rozgrzewka 30 sekund
2. Po rozgrzewce na tablicy czasu pokazuje się 16 min, po czym spawnujemy się i czas zmienia się na 2 min 15 sek.
Próbowałem coś modyfikować deathmatch.ini dodając czas w tym miejscu::
"fy"
{"LoadRound"{"Game Modes" "Deathmatch"}"LoadWarmup"{"Game Modes" "Default Warmups"}"#LoadType" "KeptLoads""#LoadType" "LockedLoads""Load"{"Configs" "Random Spawn"}"Cvars"{"mp_teammates_are_enemies" "1""mp_roundtime" "15" /// tutaj tego nie powinno byc"mp_timelimit" "15"}
Przez co plugin w ogóle ma problemy i się nie włącza.
Wgrałem deathmatch_simple.ini zmieniając mu nazwę na deathmatch.ini i serwer działa. Również próbowałem do deathmatch_simple.ini dodawać :
// Warmup time?
"dm_warmup_time" "30"
// Round time ?
"mp_roundtime" "15"
Ale to nic nie zmienia i dalej czas rundy to te głupie 2 minuty
Pomocy?
Pozdrawiam
Użytkownik BartK edytował ten post 14.10.2015 23:51
darek1500
17.10.2015
doszedłem tylko do tego żeby stworzyć server.cfg w csgo/cfg ale dużo nie daje bo rundy się nie ładują i tylko rundy bo reszta wchodzi -.-
schmit
07.11.2015
Zmieniasz po prostu w ustawieniach trybu jakiś masz wybrany i to wszystko
Pytanie do Ciebie wiesz może jak wyłączyć only HS?