Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa, czy wszystko okej.

cod nowy klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 DealWithNick

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
Offline

Napisano 14.10.2015 15:45

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rebeliant"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nick"
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Rebeliant";
new const opis[]    = "Posiada XM1014 oraz usp/glock (1/12 z nich)";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 12) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 12) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    return HAM_IGNORED;
}

Czy wszystko jest okej? Niby kompiluje się bez problemów, ale nie jestem pewien czy przy dodawaniu instakilla nie pomyliłem się gdzieś.
Z góry dziękuje za pomoc.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych