/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Rebeliant" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Nick" #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Rebeliant"; new const opis[] = "Posiada XM1014 oraz usp/glock (1/12 z nich)"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 12) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_GLOCK18 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 12) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Czy wszystko jest okej? Niby kompiluje się bez problemów, ale nie jestem pewien czy przy dodawaniu instakilla nie pomyliłem się gdzieś.
Z góry dziękuje za pomoc.