Witam Serdecznie!
Chciałbym, aby ktoś ustawił dla tej klasy następujące wartości zobywania expa.
cod_killxp 100 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_hsxp 150 // doswiadczenie za headshota
cod_winxp 250 // doswiadczenie za wygrana
Załączam klasę i proszę o ustawienie dla niej expa tyle co podałem czyli 2x mniej niż na serwerze, gdyż to klasa awansowa i chcę, aby poziomy wbijało się wolniej.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Super Minion (od 501lvl)";
new const opis[] = "Posiada 2 multijumpy (3skoki) oraz zmniejszona grawitacje. MP5, TMP, SMOKE";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_advance(cod_get_classid("Minion"), 501, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod













