Witam Serdecznie!
Chciałbym, aby ktoś ustawił dla tej klasy następujące wartości zobywania expa.
cod_killxp 100 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_hsxp 150 // doswiadczenie za headshota
cod_winxp 250 // doswiadczenie za wygrana
Załączam klasę i proszę o ustawienie dla niej expa tyle co podałem czyli 2x mniej niż na serwerze, gdyż to klasa awansowa i chcę, aby poziomy wbijało się wolniej.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Super Minion (od 501lvl)"; new const opis[] = "Posiada 2 multijumpy (3skoki) oraz zmniejszona grawitacje. MP5, TMP, SMOKE"; new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_TMP); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_advance(cod_get_classid("Minion"), 501, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }