Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmniejszenie zdobywania doświadczenia dla klasy

codmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mavxvx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:151
  • GG:
Offline

Napisano 20.09.2015 14:11

Witam Serdecznie!

 

Chciałbym, aby ktoś ustawił dla tej klasy następujące wartości zobywania expa.

 

cod_killxp 100 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_hsxp 150 // doswiadczenie za headshota
cod_winxp 250 // doswiadczenie za wygrana

 

 

Załączam klasę i proszę o ustawienie dla niej expa tyle co podałem czyli 2x mniej niż na serwerze, gdyż to klasa awansowa i chcę, aby poziomy wbijało się wolniej.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Super Minion (od 501lvl)";
new const opis[]    = "Posiada 2 multijumpy (3skoki) oraz zmniejszona grawitacje. MP5, TMP, SMOKE";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_advance(cod_get_classid("Minion"), 501, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na ;) 
 
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: codmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych