Witam.
Staram się pobrać nazwę runy aby wyświetlało w hud lecz mam z tym mały problem:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hud_znika[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id);
new odznaki = cod_get_user_odznaki(id);
new zloto = cod_get_user_zloto(id);
new runa = get_user_runa(id);
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zdrowie: %d | %i%%]^n[Odznaki: %d | Zloto: %d]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), odznaki, zloto, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc_perku[id]);
makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%%%% ] Runa: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), runa);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Dodatki SourceMod




cod_runy.amxx










