Witam.
Staram się pobrać nazwę runy aby wyświetlało w hud lecz mam z tym mały problem:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hud_znika[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new hp = get_user_health(id); new odznaki = cod_get_user_odznaki(id); new zloto = cod_get_user_zloto(id); new runa = get_user_runa(id); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, 6.0, 1.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zdrowie: %d | %i%%]^n[Odznaki: %d | Zloto: %d]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), odznaki, zloto, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc_perku[id]); makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%%%% ] Runa: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), runa); return PLUGIN_CONTINUE; }