Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z natywami

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.09.2015 21:54

Witam. 

Staram się pobrać nazwę runy aby wyświetlało w hud lecz mam z tym mały problem:

 

public PokazInformacje(id) 
{


id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;


if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(hud_znika[id])
return PLUGIN_CONTINUE;


if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);


if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;


new hp = get_user_health(id);  
new odznaki = cod_get_user_odznaki(id);
new zloto = cod_get_user_zloto(id);
new runa = get_user_runa(id);


set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zdrowie: %d | %i%%]^n[Odznaki: %d | Zloto: %d]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), odznaki, zloto, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wytrzymalosc_perku[id]);


makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%%%% ] Runa: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), runa);


return PLUGIN_CONTINUE;
}  

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 20.09.2015 17:50

To

 

new runa = get_user_runa(id);

 

zmień na to

 

new runa = get_runa(get_user_runa(id));

 

Bo get_user_runda(id) - pobiera id runy, a nie jej nazwę

get_runa odpowiada za to


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.09.2015 18:20

Jest problem podczas kompilacji:

Error: Undefined symbol "get_runa" on line 1037

Linia 1037:

new runa = get_runa(get_user_runa(id));

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 20.09.2015 18:55

a tak get_runa_name(get_user_runa(id));


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.09.2015 19:01

Błąd w nadal występuje w tej lini.

Error: Undefined symbol "get_runa_name" on line 1037

Przed "public plugin_init() " dodać ?

native get_runa_name(id);

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 20.09.2015 20:32

jednak native get_runa(const nazwa[]);

 

i

 

new runa = get_runa(get_user_runa(id));

 

powinno być git, a jak nie to się nie znam ^^


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.09.2015 21:59

Nadal występuje błąd:

Error: Undefined symbol "get_user_runa" on line 1038

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 20.09.2015 23:40

a 1038 co w tej lini jest? bo nie dajesz żadnych szczegółów, wiesz ja wróżka nie jestem.


  • +
  • -
  • 1

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#9 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 21.09.2015 12:24

daj silnik to ci zmodyfikuje

 


  • +
  • -
  • 1

#10 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 21.09.2015 12:24

To

new runa = get_user_runa(id);

zmień na to

new runa = get_runa(get_runa_name(id));


Użytkownik qrNt edytował ten post 21.09.2015 12:26

  • +
  • -
  • 1

#11 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.09.2015 13:41

Dodałem:

 

native get_runa_name(id);
native get_runa(id);

oraz do "public PokazInformacje(id)"

new runa = get_runa(get_runa_name(id));

Ładnie kompiluje się lecz serwer przestaje działać. (Nie ma logów)


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#12 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 21.09.2015 14:02

możesz mi dać silnik ? 


  • +
  • -
  • 0

#13 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.09.2015 14:08

Łap:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#14 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 21.09.2015 14:44

Sprawdz

Załączone pliki


Użytkownik qrNt edytował ten post 21.09.2015 14:46

  • +
  • -
  • 1

#15 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.09.2015 20:34

Co ty w tym silniku zrobiłeś?


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#16 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 21.09.2015 21:27

dodalem natywy pobieranie run itp zamiast 

new runa = get_runa(get_runa_name(id));

dodalem funkcje do hud

 

nazwy_runy[runa_gracza[id]] << pobieranie nazwy runy gracza

 


  • +
  • -
  • 0

#17 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.09.2015 20:31

ale pobieranie nazwy mam w innym pluginie:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#18 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:67
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 22.09.2015 23:44

ale teraz pobiera w hud czy nie ?


  • +
  • -
  • 0

#19 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 23.09.2015 05:05

To

new runa = get_user_runa(id);
zmień na to
new runa = get_runa(get_user_runa(id));
Bo get_user_runda(id) - pobiera id runy, a nie jej nazwę
get_runa odpowiada za to

Skladnia natywu dobra ale nic dziwnego, ze nie kompiluje. Zmienna przechytuje tylko numery a nie nazwy. Kombinujcie, moze wymyslicie jak to zrobic :P.
  • +
  • -
  • 2

b35020692_qesnxqa.png


#20 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.09.2015 10:59

Dodałem:

#include <runy>
makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%%%% ] Runa: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), get_runa_name(get_user_runa(id)));
Błędy podczas kompilacji;

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Error: Number of arguments does not match definition on line 1043


1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Rafał\Desktop\cod\scripting\cod_silnik.amx (compile failed).
 

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych