Witam, chciał bym się zapytać w jaki sposób wyłączyć w tym głosowaniu zabawy typu freeday i killday? Nie bardzo się orientuje jeszcze w scriptingu więc kieruje do was to pytanie.
Załączam kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "[Jail] Glosowanie"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new allvotes, maxvotes;
new id_glosowanie;
new gGlosowanie;
new gGlosy[22];
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_glosowanie = jail_register_game("Dzien glosowania");
}
new Nazwy_Zabaw[][] = {
"FreeDay",
"KillDay", // jezeli masz jakies pluginy typu nie-zabawy miedzy zabawami to przesunac je na koniec pliku plugins-jb.ini
"Ganiany", // zabawy ktore maja byc musza byc pokolei nastepujac po sobie.
"Chowany",
"Polowanie",
"Dzien Bogow",
"Headshot Day",
"Wojna Na Granaty",
"Wojna Gangow",
"Kaczki z AWP",
"PaintBall Day",
"Zbijak",
"Plazma Dej!",
"Chuck Norris Style",
"Lany Poniedzialek",
"Szybki jak blyskawica"
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
if(day == SRODA || day == id_glosowanie){
jail_set_prowadzacy(0);
jail_set_prisoners_micro(true, true);
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 3;
jail_set_god_ct(true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
}
}
public OnDayStartPost(day){
if(day == SRODA || day == id_glosowanie){
for(new i=1; i<=MAX; i++)
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(15, "Dzisiaj jest Glosowanie na zabawe", 255, 0, 0, 0.01, 0.2);
}
}
public OnGameHudEnd(day){
if(day == SRODA || day == id_glosowanie)
{
Glosowanie()
}
}
public Glosowanie(){
for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++) gGlosy[i] = 0;
gGlosowanie = menu_create( "\rZaglosuj na dzisiejsza zabawe!:", "menu_handler" );
for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++)
menu_additem(gGlosowanie, Nazwy_Zabaw[i]);
new players[32], pnum, tempid;
get_players( players, pnum );
for ( new i; i < pnum; i++ ){
tempid = players[i];
menu_display( tempid, gGlosowanie, 0 );
}
set_task(15.0, "Koniec" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_handler( id, menu, item )
{
if ( item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
gGlosy[ item ]++;
allvotes += 1
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Koniec()
{
new allvotes, maxvotes;
maxvotes = 0
allvotes = 0;
maxvotes = gGlosy[0]
allvotes = gGlosy[0]
for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++){
if(gGlosy[i] >= maxvotes){
maxvotes = gGlosy[i]
}
}
menu_destroy( gGlosowanie );
jail_set_god_ct(false);
jail_set_ct_hit_tt(false);
for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++){
if( maxvotes == gGlosy[i] ){
jail_set_play_game(i+9, true);
ColorChat(0, GREEN, "[DZIEN GLOSOWANIA]^x01 Zostala wybrana zabawa^x04 %s^x01 z iloscia^x04 %d glosow na ^x04 %d", Nazwy_Zabaw[i] ,maxvotes, allvotes);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01);
show_hudmessage(0, "--- Zostala wybrana zabawa %s ---", Nazwy_Zabaw[i])
return;
}
}
}


Dodatki SourceMod














