Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

plugin głosowanie by wielkie joł edycja

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Choina `

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
Offline

Napisano 17.09.2015 04:40

Witam, chciał bym się zapytać w jaki sposób wyłączyć w tym głosowaniu zabawy typu freeday i killday? Nie bardzo się orientuje jeszcze w scriptingu więc kieruje do was to pytanie.

Załączam kod:
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "[Jail] Glosowanie"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"

new allvotes, maxvotes;
new id_glosowanie;
new gGlosowanie;
new gGlosy[22];

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_glosowanie = jail_register_game("Dzien glosowania");
}

new Nazwy_Zabaw[][] = {
		"FreeDay",
		"KillDay", // jezeli masz jakies pluginy typu nie-zabawy miedzy zabawami to przesunac je na koniec pliku plugins-jb.ini
		"Ganiany", // zabawy ktore maja byc musza byc pokolei nastepujac po sobie.
        "Chowany",
        "Polowanie",
        "Dzien Bogow", 
        "Headshot Day",
        "Wojna Na Granaty",
        "Wojna Gangow", 
        "Kaczki z AWP",
        "PaintBall Day",
		"Zbijak",
		"Plazma Dej!",
		"Chuck Norris Style",
		"Lany Poniedzialek",
		"Szybki jak blyskawica"
		
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == SRODA || day == id_glosowanie){
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
		jail_set_god_ct(true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
	}
}

public OnDayStartPost(day){
	if(day == SRODA || day == id_glosowanie){
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
			jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(15, "Dzisiaj jest Glosowanie na zabawe", 255, 0, 0, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day){
	if(day == SRODA || day == id_glosowanie)
	{
		Glosowanie()
	}
}

public Glosowanie(){
	for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++) gGlosy[i] = 0;
	gGlosowanie = menu_create( "\rZaglosuj na dzisiejsza zabawe!:", "menu_handler" );
	
	for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++)
		menu_additem(gGlosowanie, Nazwy_Zabaw[i]);
	
	new players[32], pnum, tempid;
	get_players( players, pnum );
	
	for ( new i; i < pnum; i++ ){
		tempid = players[i];
		menu_display( tempid, gGlosowanie, 0 );
	}
	set_task(15.0, "Koniec" );
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_handler( id, menu, item )
{
	if ( item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	gGlosy[ item ]++;
	allvotes += 1
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public Koniec()
{
	new allvotes, maxvotes;
	maxvotes = 0
	allvotes = 0;
	maxvotes = gGlosy[0]
	allvotes = gGlosy[0]
	for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++){
		if(gGlosy[i] >= maxvotes){
			maxvotes = gGlosy[i]
		}
	}
	menu_destroy( gGlosowanie );
	jail_set_god_ct(false);
	jail_set_ct_hit_tt(false);
	for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++){
		if( maxvotes == gGlosy[i] ){ 
			
			jail_set_play_game(i+9, true);
			ColorChat(0, GREEN, "[DZIEN GLOSOWANIA]^x01 Zostala wybrana zabawa^x04 %s^x01 z iloscia^x04 %d glosow na ^x04 %d", Nazwy_Zabaw[i] ,maxvotes, allvotes);
			set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01);
			show_hudmessage(0, "--- Zostala wybrana zabawa %s ---", Nazwy_Zabaw[i])
			
			return;
		}
		
	}
	
}

  • +
  • -
  • 0

#2 SecretARczi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:ZMC
Offline

Napisano 18.09.2015 09:40

Choina na ten plugin jest zle zrobionyMa

Dlatego napisalem swoj moge go sprzedac za mala cene jak zainteresowany to pisz gg:38485205


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png


#3 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.09.2015 13:26

?

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "[Jail] Glosowanie"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"

new allvotes, maxvotes;
new id_glosowanie;
new gGlosowanie;
new gGlosy[22];

public plugin_init(){
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_glosowanie
= jail_register_game("Dzien glosowania");
}

new Nazwy_Zabaw[][] =

{
"Ganiany", // zabawy ktore maja byc musza byc pokolei nastepujac po sobie.
"Chowany",
"Polowanie",
"Dzien Bogow",
"Headshot Day",
"Wojna Na Granaty",
"Wojna Gangow",
"Kaczki z AWP",
"PaintBall Day",
        "Zbijak",
        "Plazma Dej!",
        "Chuck Norris Style",
        "Lany Poniedzialek",
        "Szybki jak blyskawica"
        
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    
if(day == SRODA || day == id_glosowanie){
        jail_set_prowadzacy(0);
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        
        setting
[0] = 2;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 3;
        jail_set_god_ct(true);
        jail_set_ct_hit_tt(true);
    }
}

public OnDayStartPost(day){
    if(day == SRODA || day == id_glosowanie){
        for(new i=1; i<=MAX; i++)
            jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(15, "Dzisiaj jest Glosowanie na zabawe", 255, 0, 0, 0.01, 0.2);
    }
}

public OnGameHudEnd(day){
    if(day == SRODA || day == id_glosowanie)
    {
        Glosowanie()
    }
}

public Glosowanie(){
    for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++) gGlosy[i] = 0;
    gGlosowanie = menu_create( "\rZaglosuj na dzisiejsza zabawe!:", "menu_handler" );
    
    
for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++)
        menu_additem(gGlosowanie, Nazwy_Zabaw[i]);
    
    
new players[32], pnum, tempid;
    get_players( players, pnum );
    
    
for ( new i; i < pnum; i++ ){
        tempid = players[i];
        menu_display( tempid, gGlosowanie, 0 );
    }
    set_task(15.0, "Koniec" );
    
    
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_handler( id, menu, item )
{
    if ( item == MENU_EXIT)
    {
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    gGlosy[ item ]++;
    allvotes += 1
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public Koniec()
{
    new allvotes, maxvotes;
    maxvotes = 0
    allvotes = 0;
    maxvotes = gGlosy[0]
    allvotes = gGlosy[0]
    for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++){
        if(gGlosy[i] >= maxvotes){
            maxvotes = gGlosy[i]
        }
    }
    menu_destroy( gGlosowanie );
    jail_set_god_ct(false);
    jail_set_ct_hit_tt(false);
    for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++){
        if( maxvotes == gGlosy[i] ){
            
            jail_set_play_game
(i+9, true);
            ColorChat(0, GREEN, "[DZIEN GLOSOWANIA]^x01 Zostala wybrana zabawa^x04 %s^x01 z iloscia^x04 %d glosow na ^x04 %d", Nazwy_Zabaw[i] ,maxvotes, allvotes);
            set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01);
            show_hudmessage(0, "--- Zostala wybrana zabawa %s ---", Nazwy_Zabaw[i])
            
            
return;
        }
        
    
}
    
}


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#4 Choina `

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
Offline

Napisano 18.09.2015 20:34

Skasowanie nic, nie daje, już tak kminiłem :D
Gdy skasuje freeday i killday to pod ganianym będzie freeday a pod chowany killday ;/


  • +
  • -
  • 0

#5 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:64
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 23.09.2015 19:21

zabawy są czytane z plugins-jb.ini wiec tam usuń killday i freeday potem w pluginie to samo i skompiluj wgraj będzie śmigało ^^


  • +
  • -
  • 0

#6 klqs99

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:86
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 23.09.2015 19:52

qrNt, co Ty za głupoty pleciesz? On chce, żeby wywalić z głosowania a nie z serwera.

Zaraz może dam edita z rozwiązaniem

@Edit: Nie ogarniam zbytnio JB, ale moze spróbujesz przesunąć FD i KD na sam koniec w jb-plugins.ini czy jakoś tak? Jak nie i wywalenie z "Nazwy_zabaw" nie pomoze to nie mam pojęcia.


Użytkownik klqs99 edytował ten post 23.09.2015 19:57

  • +
  • -
  • 0

#7 Tops

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Sylwester
Offline

Napisano 03.11.2015 22:56

masz moje


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "[Jail] Glosowanie"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
 
new allvotes, maxvotes;
new id_glosowanie;
new gGlosowanie;
new gGlosy[22];
 
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_glosowanie = jail_register_game("Dzien glosowania");
}
 
new Nazwy_Zabaw[][] = {
"KillDay", // jezeli masz jakies pluginy typu nie-zabawy miedzy zabawami to przesunac je na koniec pliku plugins-jb.ini
"Ganiany", // zabawy ktore maja byc musza byc pokolei nastepujac po sobie.
        "Polowanie",
        "ChuckNorris Style",
        "HeadShot Day", 
        "Paintball",
        "Zbijak",
        "Plazma Dej", 
        "Lany Ponidzialek",
        "Bitwa na Sniezki", 
        "Wojna Gangow",
        "Chowany",
        "Zombi day",
        "Dzieci wojny",
        "Kaczki",
        "Szybki jak bysk.",
        "Wojna na HE",
        "AWP day",
        "Chowany",
        "Rekin",
        "FD"
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
if(day == PIATEK || day == id_glosowanie){
jail_set_prowadzacy(0);
jail_set_prisoners_micro(true, true);
 
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 3;
jail_set_god_ct(true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
}
}
 
public OnDayStartPost(day){
if(day == PIATEK || day == id_glosowanie){
for(new i=1; i<=MAX; i++)
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(15, "Dzisiaj jest Glosowanie na zabawe", 255, 0, 0, 0.01, 0.2);
}
}
 
public OnGameHudEnd(day){
if(day == PIATEK || day == id_glosowanie)
{
Glosowanie()
}
}
 
public Glosowanie(){
for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++) gGlosy[i] = 0;
gGlosowanie = menu_create( "\rZaglosuj na dzisiejsza zabawe!:", "menu_handler" );
 
for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++)
menu_additem(gGlosowanie, Nazwy_Zabaw[i]);
 
new players[32], pnum, tempid;
get_players( players, pnum );
 
for ( new i; i < pnum; i++ ){
tempid = players[i];
menu_display( tempid, gGlosowanie, 0 );
}
set_task(15.0, "Koniec" );
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_handler( id, menu, item )
{
if ( item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
gGlosy[ item ]++;
allvotes += 1
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Koniec()
{
new allvotes, maxvotes;
maxvotes = 0
allvotes = 0;
maxvotes = gGlosy[0]
allvotes = gGlosy[0]
for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++){
if(gGlosy[i] >= maxvotes){
maxvotes = gGlosy[i]
}
}
menu_destroy( gGlosowanie );
jail_set_god_ct(false);
jail_set_ct_hit_tt(false);
for(new i=0; i<sizeof(Nazwy_Zabaw); i++){
if( maxvotes == gGlosy[i] ){ 
 
jail_set_play_game(i+9, true);
ColorChat(0, GREEN, "[DZIEN GLOSOWANIA]^x01 Zostala wybrana zabawa^x04 %s^x01 z iloscia^x04 %d glosow na ^x04 %d", Nazwy_Zabaw[i] ,maxvotes, allvotes);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01);
show_hudmessage(0, "--- Zostala wybrana zabawa %s ---", Nazwy_Zabaw[i])
 
return;
}
 
}
 
}

tylko w plugins-jb.ini zmien kolejnosc zabaw w moim przypadku


 

jail_kd.amxx debug

jail_ganiany.amxx debug
jail_polowanie.amxx debug
jail_chucknorris.amxx debug
jail_hsday.amxx debug
jail_paintball.amxx debug
jail_zbijak.amxx debug
jail_plasma2.amxx debug
lany_poniedzialek.amxx debug
jail_snowwar.amxx debug
jail_chowany.amxx debug
jail_wojnagangow.amxx debug
jail_zombi.amxx debug
jail_dzieciwojny.amxx debug
jail_kaczki_z_awp.amxx debug
szybkijakblyskawica.amxx debug
Granaty_Cypis.amxx debug
awp_day.amxx debug
jail_rekin.amxx debug
jail_freeday.amxx debug  ;zabawa wymagana

 



#8 Tops

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Sylwester
Offline

Napisano 03.11.2015 23:04

ps moje glosowanie jest na Piątek ;)



#9 SecretARczi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:ZMC
Offline

Napisano 05.11.2015 20:00

Moge sprzedac moj plugin co dziala w 100% i sam z niego korzystam wiecej info GG:38485205


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych