Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywołanie funkcji po naciśnięsciu E


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2009 15:55

mam funkcje asd i che że by się wykonała gdy gracz naciśnie E czyli (use) jak to zrobić
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.09.2009 16:15

DarkGL, looknij to:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "USE Test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pavulon"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
}

public client_PreThink(id)
{
	static button, oldbutton
	button = get_user_button(id)
	oldbutton = get_user_oldbutton(id)

	if (button & IN_USE && !(oldbutton & IN_USE))
	{
		nacisnal_e(id)
	}
}

public nacisnal_e(id)
{
	client_print(0, print_chat, "Gracz #%d nacisnal E(use)", get_user_userid(id))
}

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2009 17:27

czy zmienna oldbutton musi być?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.09.2009 17:49

czy zmienna oldbutton musi być?

a chcesz żeby funkcja wywoływana była tylko przy naciśnięciu klawisza czy kilka razy na sekundę kiedy trzymamy klawisz ?
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2009 17:50

tylko przy naciśnięciu
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.09.2009 18:01

tylko przy naciśnięciu

czyli musi być tak jak dałem na początku.

Można kombinować jeszcze z globalną tablicą w której będzie zapisane czy gracz wcisnął już przycisk czy nie, albo z tablicą w której będzie zapisywany oldbutton danego gracza.

Ale znając życie są jeszcze inne metody.

p.s.
tylko czemu przeszkadza ci oldbutton ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych