Witam po długiej przerwie (ponad 5 lat) mam pewien problem chciałem ustawić aby za jeden poziom na CodModzie gracz otrzymywał 2 pkt statystyk jak to na starych diablo modach .
public Action:SprawdzPoziom(client) { if(!IsValidClient(client) || !klasa_gracza[client]) return; while(doswiadczenie_gracza[client] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[client]] && poziom_gracza[client] < limit_poziomu) { poziom_gracza[client] ++; punkty_gracza[client] = (poziom_gracza[client]/1)-inteligencja_gracza[client]-zdrowie_gracza[client]-obrazenia_gracza[client]-wytrzymalosc_gracza[client]-kondycja_gracza[client]; ClientCommand(client, "play *%s", dzwieki_serwera[1]); } while(doswiadczenie_gracza[client] < doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[client]-1]) { poziom_gracza[client] --; ResetujPunkty(client); } if(poziom_gracza[client] > limit_poziomu) { poziom_gracza[client] = limit_poziomu; ResetujPunkty(client); } ZapiszDane(client); }
Próbowałem zmienić /1 na 0.5 jednak był błąd przy kompilacji co może być tym spowodowane, oczywiście w innych funkcjach również zmieniałem na tę samą wartość . Z góry dziękuję
Użytkownik ReDDi edytował ten post 09.09.2015 19:33