Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wytrzymałość perku

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:280
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2015 22:47

Witam.
Wpadłem na pomysł aby zrobić perk na czas. Co mam na myśli? Zdobyty perk przez gracza bedzie na jedną godzine.
Po upływie czasu perk bedzie automatycznie wyrzucany. Czas upływałby w tedy jak gracz jest tylkona serwerze. Teraz pytanie do was, czy idzie zrobic to co wyżej opisałem? Jeżeli tak to proszę o pomoc przy zrobieniu owego systemu.
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 tytusek

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Online

Napisano 26.08.2015 23:00

da się zrobić przykład artefakty w diablo trzeba użyć zapisu nvault  

 

sam całego rozwiązania(kodu) nie podam bo nie umie zmodyfikować ;/


Użytkownik tytusek edytował ten post 26.08.2015 23:00

  • +
  • -
  • 1

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#3 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:280
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.08.2015 23:09

Czyli wiemy, ze jest możliwość stworzenia tego. Teraz czekam na jakies propozycje/pomysły jak to zrobić ;)
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 27.08.2015 00:42

Zaraz cos wymysle


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 27.08.2015 00:44

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#5 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 27.08.2015 00:45

Nie jestem pewny czy zadziała xD w końcu to wersja 1.0 :D:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const perk_name[] = "test";

new const perk_desc[] = "Test x czas";

new bool:ma_perk[33];
new Float:dostal[33];
new Float:stracil[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


}

public Dostal(id)
{
new Float:ma = get_gametime();
if( ma <= dostal[id])
{
client_print(id, print_chat, "Otrzymales Perk na 1h");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
dostal[id] = ma + 60.0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_perk_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_perk[id] = true;
Dostal(id)
set_task(60.0, "Stracil", id+492);

}

public Stracil(id)
{
id-=492
new Float:niema = get_gametime();
if( niema <= stracil[id])
{
client_print(id, print_chat, "Straciles Perk");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cod_set_user_perk(id, -0, -0, 0);
stracil[id] = niema - 60.0;
set_task(1.0, "cod_perk_disabled", id+493);
return PLUGIN_CONTINUE;

}
public cod_perk_disabled(id)
{

id-=493

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_perk[id] = false;
Stracil(id)
remove_task(id+492);
remove_task(id+493);

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_perk[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

 


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 27.08.2015 01:06

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#6 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:280
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.08.2015 12:25

Jeszcze nie testowałem, ale chciałbym aby było dostępne menu pod komendą "/c" :

Perk: (nazwa naszego perku)
Wytrzymałość: 45 min

1. Ulepsz perk
2. Wyrzuc perk

Po wybraniu pierwszej opcji otwiera sie nowe menu:

1. Poziom 1 - +10 minut [ Koszt: 500$ ]
2. Poziom 2 - +30 minut [ Koszt: 500$ ]
3. Poziom 3 - +50 minut [ Koszt: 500$ ]

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 02.09.2015 09:18


Jeszcze nie testowałem, ale chciałbym aby było dostępne menu pod komendą "/c" :

Perk: (nazwa naszego perku)Wytrzymałość: 45 min1. Ulepsz perk2. Wyrzuc perk
Po wybraniu pierwszej opcji otwiera sie nowe menu:
1. Poziom 1 - +10 minut [ Koszt: 500$ ]2. Poziom 2 - +30 minut [ Koszt: 500$ ]3. Poziom 3 - +50 minut [ Koszt: 500$ ]


Troche roboty, trzeba by zrobic zapisywanie w silniku. Potem natyw pobierac w wybranym perku. Moge napisac, zapraszam do zlecen platnych.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych