Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 26.08.2015 22:47
Wpadłem na pomysł aby zrobić perk na czas. Co mam na myśli? Zdobyty perk przez gracza bedzie na jedną godzine.
Po upływie czasu perk bedzie automatycznie wyrzucany. Czas upływałby w tedy jak gracz jest tylkona serwerze. Teraz pytanie do was, czy idzie zrobic to co wyżej opisałem? Jeżeli tak to proszę o pomoc przy zrobieniu owego systemu.
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#2
Napisano 26.08.2015 23:00
da się zrobić przykład artefakty w diablo trzeba użyć zapisu nvault
sam całego rozwiązania(kodu) nie podam bo nie umie zmodyfikować ;/
Użytkownik tytusek edytował ten post 26.08.2015 23:00
#3
Napisano 26.08.2015 23:09

DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#4
Napisano 27.08.2015 00:42
Zaraz cos wymysle
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 27.08.2015 00:44
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#5
Napisano 27.08.2015 00:45
Nie jestem pewny czy zadziała w końcu to wersja 1.0
:
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <engine>#include <hamsandwich>new const perk_name[] = "test";
new const perk_desc[] = "Test x czas";
new bool:ma_perk[33];
new Float:dostal[33];
new Float:stracil[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public Dostal(id)
{
new Float:ma = get_gametime();
if( ma <= dostal[id])
{
client_print(id, print_chat, "Otrzymales Perk na 1h");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
dostal[id] = ma + 60.0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_perk_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_perk[id] = true;
Dostal(id)
set_task(60.0, "Stracil", id+492);
}
public Stracil(id)
{
id-=492
new Float:niema = get_gametime();
if( niema <= stracil[id])
{
client_print(id, print_chat, "Straciles Perk");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cod_set_user_perk(id, -0, -0, 0);
stracil[id] = niema - 60.0;
set_task(1.0, "cod_perk_disabled", id+493);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{id-=493
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_perk[id] = false;
Stracil(id)
remove_task(id+492);
remove_task(id+493);
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_perk[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 27.08.2015 01:06
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
#6
Napisano 29.08.2015 12:25
Jeszcze nie testowałem, ale chciałbym aby było dostępne menu pod komendą "/c" :
Perk: (nazwa naszego perku) Wytrzymałość: 45 min 1. Ulepsz perk 2. Wyrzuc perk
Po wybraniu pierwszej opcji otwiera sie nowe menu:
1. Poziom 1 - +10 minut [ Koszt: 500$ ] 2. Poziom 2 - +30 minut [ Koszt: 500$ ] 3. Poziom 3 - +50 minut [ Koszt: 500$ ]
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
#7
Napisano 02.09.2015 09:18
Jeszcze nie testowałem, ale chciałbym aby było dostępne menu pod komendą "/c" :Perk: (nazwa naszego perku)Wytrzymałość: 45 min1. Ulepsz perk2. Wyrzuc perkPo wybraniu pierwszej opcji otwiera sie nowe menu:1. Poziom 1 - +10 minut [ Koszt: 500$ ]2. Poziom 2 - +30 minut [ Koszt: 500$ ]3. Poziom 3 - +50 minut [ Koszt: 500$ ]
Troche roboty, trzeba by zrobic zapisywanie w silniku. Potem natyw pobierac w wybranym perku. Moge napisac, zapraszam do zlecen platnych.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych