Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Problem przy dodaniu klasy

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 bas233

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.08.2015 10:07

Witam chciałem dodać klasę kameleon i żeby miała to samo co klasa szpieg doszedłem do tego momentu i skopiowałem szpiega i zmieniłem nic i wywala pełno errorów .

switch(informacje_itemu_gracza[client][0])
		{
			case 4: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 14: informacje_itemu_gracza[client][1] = 3;
			case 19: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 22: informacje_itemu_gracza[client][1] = 0;
			case 25: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 32:
			{
				if(klasa_gracza[client] != Szpieg)
					SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)? modele_serwera[GetRandomInt(6, 10)]: modele_serwera[GetRandomInt(1, 5)]);
				
				GivePlayerItem(client, nazwy_broni[36]);
			}
			case 33: GivePlayerItem(client, nazwy_broni[36]);
			case 38: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 45: SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+3000);
		}
		if(punkty_gracza[client] > 0)
			PrzydzielPunkty(client);
		
		for(new slot = 0; slot < 5; slot ++)
			GivePlayerItem(client, nazwy_broni[bronie_klas[klasa_gracza[client]][slot]]);
	}
	
	maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
	SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), maksymalne_zdrowie_gracza[client]);
	SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0*umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001);
				}
			}
		}
		
			if(klasa_gracza[client] != Kameleon)
			{
					SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)? modele_serwera[GetRandomInt(6, 10)]: modele_serwera[GetRandomInt(1, 5)]);
				
				GivePlayerItem(client, nazwy_broni[36]);
			}
			case 33: GivePlayerItem(client, nazwy_broni[36]);
			case 38: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 45: SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+3000);
		{
		if(punkty_gracza[client] > 0)
			PrzydzielPunkty(client);
		
		for(new slot = 0; slot < 5; slot ++)
			GivePlayerItem(client, nazwy_broni[bronie_klas[klasa_gracza[client]][slot]]);
	}
	
	maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
	SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), maksymalne_zdrowie_gracza[client]);
	SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0*umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001);
}
public Action:DajItem(client, item)
{
	if(informacje_itemu_gracza[client][0])
		UsunItem(client);
	
	moc_itemu[client] = 100;
	informacje_itemu_gracza[client][0] = item;
	
	switch(item)
	{
		case 1:
		{
			if(IsPlayerAlive(client))
				SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), GetClientHealth(client)+100);


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.08.2015 08:36

naprawdę nic a nic nie dziwi cie, ze masz wklepany ten sam kod jeden pod drugim? Podeslij kod calego publicu.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2015 11:09

naprawdę nic a nic nie dziwi cie, ze masz wklepany ten sam kod jeden pod drugim? Podeslij kod calego publicu.

public Action:Odrodzenie(client)
{
	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return;
	
	if(!klasa_gracza[client])
		WybierzKlase(client);
	else
	{
		if(nowa_klasa_gracza[client])
		{
			klasa_gracza[client] = nowa_klasa_gracza[client];
			nowa_klasa_gracza[client] = 0;
			SetEntityGravity(client, 1.0);
			ilosc_rakiet_gracza[client] = 0;
			ilosc_dynamitow_gracza[client] = 0;
			ilosc_apteczek_gracza[client] = 0;
			CS_UpdateClientModel(client);
			WczytajDane(client, klasa_gracza[client]);
		}
		switch(klasa_gracza[client])
		{
			case WsparcieOgniowe: ilosc_rakiet_gracza[client] = 2;
			case Kamikadze: ilosc_rakiet_gracza[client] = 3;
			case Strzelec: ilosc_rakiet_gracza[client] = 1;
			case Kozak: ilosc_rakiet_gracza[client] = 2;
			case Longer: ilosc_rakiet_gracza[client] = 4;
			case Saper: ilosc_dynamitow_gracza[client] = 2;
			case BomberMan: ilosc_dynamitow_gracza[client] = 2;
			case Medyk: ilosc_apteczek_gracza[client] = 2;
			case Kangur: czas_skokow_gracza[client] = 0;
			case Szpieg: SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)? modele_serwera[GetRandomInt(6, 10)]: modele_serwera[GetRandomInt(1, 5)]);
		}
		switch(informacje_itemu_gracza[client][0])
		{
			case 4: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 14: informacje_itemu_gracza[client][1] = 3;
			case 19: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 22: informacje_itemu_gracza[client][1] = 0;
			case 25: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 32:
			{
				if(klasa_gracza[client] != Szpieg)
					SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)? modele_serwera[GetRandomInt(6, 10)]: modele_serwera[GetRandomInt(1, 5)]);
				
				GivePlayerItem(client, nazwy_broni[36]);
			}
			case 33: GivePlayerItem(client, nazwy_broni[36]);
			case 38: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 45: SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+3000);
		}
		if(punkty_gracza[client] > 0)
			PrzydzielPunkty(client);
		
		for(new slot = 0; slot < 5; slot ++)
			GivePlayerItem(client, nazwy_broni[bronie_klas[klasa_gracza[client]][slot]]);
	}
	
	maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
	SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), maksymalne_zdrowie_gracza[client]);
	SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0*umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001);
				}

Potem jest Public action daj item .


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.08.2015 11:28

public Action:Odrodzenie(client)
{
	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return;
	
	if(!klasa_gracza[client])
		WybierzKlase(client);
	else
	{
		if(nowa_klasa_gracza[client])
		{
			klasa_gracza[client] = nowa_klasa_gracza[client];
			nowa_klasa_gracza[client] = 0;
			SetEntityGravity(client, 1.0);
			ilosc_rakiet_gracza[client] = 0;
			ilosc_dynamitow_gracza[client] = 0;
			ilosc_apteczek_gracza[client] = 0;
			CS_UpdateClientModel(client);
			WczytajDane(client, klasa_gracza[client]);
		}
		switch(klasa_gracza[client])
		{
			case WsparcieOgniowe: ilosc_rakiet_gracza[client] = 2;
			case Kamikadze: ilosc_rakiet_gracza[client] = 3;
			case Strzelec: ilosc_rakiet_gracza[client] = 1;
			case Kozak: ilosc_rakiet_gracza[client] = 2;
			case Longer: ilosc_rakiet_gracza[client] = 4;
			case Saper: ilosc_dynamitow_gracza[client] = 2;
			case BomberMan: ilosc_dynamitow_gracza[client] = 2;
			case Medyk: ilosc_apteczek_gracza[client] = 2;
			case Kangur: czas_skokow_gracza[client] = 0;
			case Szpieg: SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)? modele_serwera[GetRandomInt(6, 10)]: modele_serwera[GetRandomInt(1, 5)]);
			case Kameleon: SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)? modele_serwera[GetRandomInt(6, 10)]: modele_serwera[GetRandomInt(1, 5)]);
		}
		switch(informacje_itemu_gracza[client][0])
		{
			case 4: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 14: informacje_itemu_gracza[client][1] = 3;
			case 19: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 22: informacje_itemu_gracza[client][1] = 0;
			case 25: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 32:
			{
				if(klasa_gracza[client] != Szpieg && klasa_gracza[client] != Kameleon)
					SetEntityModel(client, (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)? modele_serwera[GetRandomInt(6, 10)]: modele_serwera[GetRandomInt(1, 5)]);

				GivePlayerItem(client, nazwy_broni[36]);
			}
			case 33: GivePlayerItem(client, nazwy_broni[36]);
			case 38: informacje_itemu_gracza[client][1] = 1;
			case 45: SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"))+3000);
		}
		if(punkty_gracza[client] > 0)
			PrzydzielPunkty(client);
		
		for(new slot = 0; slot < 5; slot ++)
			GivePlayerItem(client, nazwy_broni[bronie_klas[klasa_gracza[client]][slot]]);
	}
	
	maksymalne_zdrowie_gracza[client] = umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][1]+zdrowie_gracza[client]+bonusowe_zdrowie_gracza[client];
	SetEntData(client, FindDataMapOffs(client, "m_iHealth"), maksymalne_zdrowie_gracza[client]);
	SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0*umiejetnosci_klas[klasa_gracza[client]][3]*0.01+(kondycja_gracza[client]+bonusowa_kondycja_gracza[client])*0.001);
}

Musisz jeszcze przerobic przedmiot "Podrecznik Szpiega" tak by nie dawal stroju przy zdobyciu/wyrzuceniu jezeli gracz gra Kameleonem bo bedzie sie bugowac.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#5 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2015 11:41

a takie pytanko gdzie jest klasa szpieg ?


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#6 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2015 12:18

ale ze mnie ***** ..  :facepalm2:  . Sry  jednak jest . Dzięki wielkie :)


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych