←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
cod mod nowy jak dodać klasie niewidzialnośc

bas233 - zdjęcie bas233 08.08.2015

Witam chciałbym zapytać się jak dodać klasie niewidzialność .

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 08.08.2015

Hookujesz SetTransmit i blokujesz event. Uzyskasz zerowa widocznosc klasy, inaczej sie nie da.

Odpowiedz

  • +
  • -
KrwioPijca - zdjęcie KrwioPijca 08.08.2015

Linux co ty za głupoty opowiadasz zwykle set_rendering wystarcza by obniżyć widzialność.

255-w pełni widzialny

1- widac tylko cien

 

0- nie widac nawet cienia

Odpowiedz

  • +
  • -
mastah7991 - zdjęcie mastah7991 08.08.2015

SetEntityRenderMode(client, RENDER_NONE)?

 

p.s to sourcemod ;-:

 

@down 

Jak agresywnie xD


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 08.08.2015 16:28
Odpowiedz

  • +
  • -
WeBsteR - zdjęcie WeBsteR 08.08.2015

Linux co ty za głupoty opowiadasz zwykle set_rendering wystarcza by obniżyć widzialność.

255-w pełni widzialny

1- widac tylko cien

 

0- nie widac nawet cienia

Chyba to ty głupoty piszesz! Zobacz jak nazywa się dział! "SourceMod" mówi Ci to coś ?

Odpowiedz

  • +
  • -
KrwioPijca - zdjęcie KrwioPijca 08.08.2015

Dobra nie zauważyłem ze o sm chodzi, lecz według mnie są bardziej odpowiednie fora nastawione na programowanie do sourcemoda o wiele lepsze niż amxx.pl które wyraźnie wskazuję na typ programowania


sebul (09.08.2015 09:21):
A była tam islandia?

Jak są bardziej odpowiednie fora, to proszę bardzo, możesz sobie tam iść, ale nie tłumacz się głupio, że skoro są niby o wiele lepsze fora pod sm, to Ty nie zauważasz, że jest tutaj dział SM.

Użytkownik kontakt edytował ten post 08.08.2015 16:29
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 08.08.2015

public Cmod_OnItemEnabled(client, itemID, value){
SetEntityRenderMode(client , RENDER_NONE);
}


public Cmod_OnItemDisabled(client, itemID){
SetEntityRenderMode(client , RENDER_NORMAL);
}
 
Sprawia że model gracza jest całkowicie niewidoczny. Ale cała reszta tj. bronie, paka oraz defuse już są.
Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 


Hookujesz SetTransmit i blokujesz event. Uzyskasz zerowa widocznosc klasy, inaczej sie nie da.
 
To blokuje wszystko czy tez tylko model?
Odpowiedz

bas233 - zdjęcie bas233 08.08.2015

Dzięki za odpowiedzi :)


Użytkownik bas233 edytował ten post 08.08.2015 16:34
Odpowiedz

  • +
  • -
mastah7991 - zdjęcie mastah7991 08.08.2015

 

Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 

 

 

da się:)

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 08.08.2015

 

public Cmod_OnItemEnabled(client, itemID, value){
SetEntityRenderMode(client , RENDER_NONE);
}


public Cmod_OnItemDisabled(client, itemID){
SetEntityRenderMode(client , RENDER_NORMAL);
}
 
Sprawia że model gracza jest całkowicie niewidoczny. Ale cała reszta tj. bronie, paka oraz defuse już są.
Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 

 


Hookujesz SetTransmit i blokujesz event. Uzyskasz zerowa widocznosc klasy, inaczej sie nie da.
 
To blokuje wszystko czy tez tylko model?

 

 

Wszystko.

 

 

 

 

Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 

 

 

da się :)

 

 

Zechcesz uchylic rabka tajemnicy? :)

Odpowiedz

bas233 - zdjęcie bas233 08.08.2015

 

 

Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 

 

 

da się :)

 

Jak xD

Odpowiedz

  • +
  • -
mastah7991 - zdjęcie mastah7991 08.08.2015

udostępnię to dopiero po zrobieniu diablomoda :P (nie chcę być wyprzedzany ;P)

Odpowiedz

  • +
  • -
plx211 - zdjęcie plx211 08.08.2015

Mastash przykro mi :(

https://forums.allie...d.php?p=2140384

Po tym mozemy dawac alphe na model ("wygenerowany" przez ten plug8!)
Odpowiedz

  • +
  • -
th7nder - zdjęcie th7nder 10.08.2015

@plx211 jest jeszcze łatwiejszy sposób, wystarczy poszperać trochę w dev logach CSa GO

Odpowiedz

  • +
  • -
plx211 - zdjęcie plx211 10.08.2015

ten sposób jest akurat prosty sprowadza się do:

CPS_SetSkin(client, "jakis/tam/model.mdl", CPS_RENDER);
SetEntityRenderColor(CPS_GetSkin(client), 255, 255, 255, X); // X to przezroczystosc z zakresu 0-255 gdzie 255 to pelna widocznosc

a jak wyglada to z tymi "dev logami"? (bo nie chce mi sie zbytnio szukac)


Użytkownik plx211 edytował ten post 10.08.2015 13:35
Odpowiedz

  • +
  • -
mastah7991 - zdjęcie mastah7991 10.08.2015

mówisz o tym

– Added a convar (sv_disable_immunity_alpha) that when set, allows mods to handle their own alpha on players

?

Odpowiedz

  • +
  • -
th7nder - zdjęcie th7nder 10.08.2015

tak, dokładnie o tym

 

p.s zepsułeś właśnie hype niewidzialności

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 10.08.2015

tak, dokładnie o tym

 

p.s zepsułeś właśnie hype niewidzialności

 

Na tym wlasnie polege forum, by dzielic sie informacjami, a nie trzymac je w tajemnicy :).

Odpowiedz

  • +
  • -
mastah7991 - zdjęcie mastah7991 10.08.2015

myślałem że jeszcze jakieś ciekawsze cuda wyszukaliście :P


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 10.08.2015 17:21
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 10.08.2015


mówisz o tym
– Added a convar (sv_disable_immunity_alpha) that when set, allows mods to handle their own alpha on players
?

 

Działa, bo niewidzialny  ^^

 

Odpowiedz